Skill Gua Pertandingan Kemahiran Sem 2 2015/2016



Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
And
Peaceeeee yowwww.






What the hell I am doing here right now? Tomorrow I got a test you know. Eh no. A quiz exactly. But yeah, there are three more test wait for me. Huarggg! A quite tough for me this semester. Dengg.. apehal aku speaking. Hahahhahaha. Sokayy, bila lagi nak acah-acah mat salleh. Hmm. Dah laaa seminggu cuti pun terasa kejap sangat kalau balik perak. Haihh.



Dan aku pun acah-acah lah balik Melaka awal dengan harapan aku dapat lah siapkan semua assignment dan lab report yang ada. Tapi malangnya di sini lah jugak (blog) aku menulis sesuatu yang langsung tak berfedah dan mendatangkan kebaikan. Hahahahahha. Actually aku stress sebenarnya sebab buat graph p-h untuk subject thermo tak dapat-dapat. Eh aku tak paham pun apa dia mintak sebenarnya. Hahahahahha. Demit lahh. Cemana nak dekan kalau macam ni? (harapaaaaaannnnn).



Tadi aku bukak folder gambar, ada lah gambar batch aku kat UTeM ni. Tapi bukan semua lah ada sebab masa tu untuk event skillgua. Event yang di hos sendiri oleh budak-budak BETA ( kos aku ). So rasa macam bangga lah sikit kan walaupun bukan aku lah ahli jawatankuasa yang terlibatnya. Aku just kena participate je. Actually siapa yang ambik subject practical maintenance semester lepas haa semua wajib masuk. Kiranya ganti untuk lab test lah event skillgua ni. Alhamdullilah semua nya berjalan dengan lancar selama dua hari. Huhuhuu.








Pertandingan terbahagi kepada 3 bahagian. Ada welding, milling dan turning. Maigod aku dapat milling weh. Kemainn susaah aku nak buat. Dulu poli pun buat ramai-ramai. Hahahahhaa. Takpelah tak harapkan menang pun, janji lulus hahahha. So setiap bahagian ada 5 orang yang akan dipilih sebagai pemenang. Tapi Dekan FTK offer RM200 untuk seorang pemenang mewakili ketiga-tiga kemahiran tersebut. Maknanya antara pemenang no 1 antara welding, milling dan turning, akan ada yang dapat Rm200 dari Dekan dan pemenang nyaa adalah Dudu dari ketegori welding. Yang apek dengan remy kat atas tuu menang jugak bagi kategori turning dan milling. Merasa lah jugak akak bergambar dengan pemenang. Hahahahha.



Tetibe baru sekarang aku nak cerita kan. Hhahahahahaa. Aku bosan lahnat. Aku nak study fluid untuk quiz esok tapi tak paham pape. Nak jumpa orang pun macam emm taknak lah susahkan diorang untuk ajar aku. Hahaha boleh tak pikir macam tu? ( cakaplah kau malas sebenarnya kan ). Tak. Aku rajin je kalau tak, takdalah aku balik Melaka awal semata-mata untuk study kan? HAAHAHAHHA. Demit.



Emm takpelah bosan pulak membebel sorang-sorang. Rumet dah takda. Lagi bosan. Kalau tak boleh jugak sembang pasal kenapa “gaduh dengan makanan” dengan dia. Or takpun kenapa “jeles tak pakai tudung dan baju dengan warna yang sama”. Hahaahahaha rela takda rumet jenis orang macam tu. Nak kata psycho tak. Tapi takpelah lepas tu lepas lah. Memang dari awal kot dia tak suka aku. Aku ni selalu habiskan makanan dia kot. Hahahahahaha deng. Kbai lah..







Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

5 comments

  1. segak aih semua. woot woot. saje komen. kahkah

    ReplyDelete
  2. aku part milling noob sgt hahaha

    ReplyDelete
  3. singgah sini hehe
    https://mellyacrayola.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. haha takpe.. nanti buleh la make up sikit2.. nak suruh qihah editkan pun buleh jee.. diskaun qihah bagi hehe

    ReplyDelete
  5. Psttt... boleh tak besarkan font sikit.
    Berpinar Mrs. A baca dik! tulisan kecik sangat.
    Ini pendapat ikhlas dari Mrs. A jerr...
    Maaf kalau tak suka.

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D