LAZADA Online Revolution Blogger Contest

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peace yawww




https://www.lazada.com.my/blogger-contest/




Bersempena dengan jualan Revolusi Online Lazada yang bermula telah pun bermula dari 11 November hingga 14 Disember, Lazada telah menganjurkan pertandingan dalam talian untuk para blogger turut serta. Diorang tengah buat sale secara besar-besaran untuk kita membeli-belah dengan penuh napsu. Jom kita serbu laman web diorang dan boleh dah slow-slow start shopping habiskan duit. Huhuhu.


Anyway, jom jawab soalan dari diorang.


1. Adakah anda masih ingat produk pertama yang pernah anda beli dalam talian? Apa itu dan bagaimanakah pengalaman anda?
(Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience?)

Of course ingat lagi. Dan itulah first pengalaman beli online. First barang yang aku beli adalah kasut Vans warna maroon. Fuhh masa tu harga tengah drop jugak, terus aku rembat satu. Beli pulak sekali dengan budak rumah, terus dapat postage free. Hiks.


2. Jenis produk mana yang anda lebih suka membeli dalam talian?
(Which types of products would you prefer buying online?) 

Aku tak kisah apa-apa pun kecuali clothing.Hahahaha. Well biasa lah, aku ni special orang nya, kena lah cari yang plussize huhuhu. Selain clothing, semua aku prefer online, gadjet boleh, kasut boleh, bag pun boleh.


 
3. Apa yang anda suka tentang membeli-belah dalam talian?
(What to you love about online shopping?) 

Come on. Untuk dunia sekarang yang serba canggih dan moden ni, semua benda di hujung jari kita je. Senang. Jimat masa. Jimat tenaga. Jimat minyak. Kan minyak dah mahal sekarang. Hahaha. Lagipun kerajaan siap mansuhkan kadar gst bayaran transfer untuk memperluaskan lagi dunia e-dagangan. Huhuhu Plus, dengan cara online shopping ni, kau mampu bandingkan setiap harga untuk barang yang kau nak sampai lah kau rasa puas hati. Tak payah dah nak keluar masuk kedai banyak kali. Hiks.
 


4. Produk manakah yang anda beli atau anda merancang untuk membeli di Lazada semasa jualan Revolusi Dalam Talian? 
(Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales? ) 

Well since aku ni student, aku memerlukan banyak ruang simpanan untuk aku simpan segala software dan movie aku especially my new addiction k-variety show, Knowing Bro. Hahahaha. Dari dulu aku usha dah external kat lazada ni, tapi aku hold dulu sebab aku nak harga drop sampai aku puas hati. And now harga pun makin drop kalau korang dapat bandingkan harga sekarang dengan dulu. Aku pernah mention kat sini.


Seagate Backup Plus Slim 2TB Portable Drive. 
Harga : RM429.00  RM349.00 




Secondly, aku baru jumpa semalam. Since aku dah pernah beli kasut kat lazada and aku agak berpuas hati dengan servis dan condition barang, maka nya aku ingin repeat again. hahaha. Harga pun not bad. Aku plan dengan budak rumah nak beli tapi tulah, ntah lah, sale ni kekadang babi jugak. Time sale tulah duit tengah takda. Hahahahaha.


Aptesol Men's High Top Sneakers
Harga : RM172.00   RM86.00 


 So apa lagi gais, jom rebut peluang yang ada depan mata ni dan jangan lupa ramai-ramai kita meriahkan contest ni. Banyak hadiah menarik kalau lagi ramai yang join. Huhuhu. Click banner to join the contest.








Till then, Chow
DAA~ 

You Might Also Like

3 comments

thanks for dropping your comment.. =D