Song for Today #3 :))

Assalamualaikum W.B.T
Salam sejahtera
and
Hyee guyss out there.. :))



Yess, disebabkan aku malas giler nak hupdate, tapi gigih jugak nak tangan nih rasa nak tulis something something kat blog, maka dengan ini aku share lah satu lagu yang pernah jadi kegemaran aku suatu ketika dahulu.. Lagu nih dah lama.. Aku start kenal dengan lagu nih bila aku bukak myspace kawan lama aku, Dayat..*dayat, nama kau keluar dlam blog aku.. :)


So, masa tuh kan myspace tengah hot sebelum facebook ni, aku pun taknak ketinggalan, sign up la jugak myspace tuh.. Wahh, kemainn lagi dulu rajinn gilerr cari layout segala, takda yang berkenan kat pyzam, cari plak kat hot-layout, takda yang cantik, cari plak kat template google dan segala bagai yang sama waktu laahh.. Pastuh, cari plak application nak letak lagu.. Macam-macam lahh zaman myspace dulu.. Aku rasa myspace tuh bazir masa aku cari layout jekk =..= ... Tapi sekarang, hah, pakai jek facebook, bersih lagi putih.. Biru putihh jekk kau pakai.! Taktau lak kalau ada jugak layout untuk facebook, maknanya company Mark dah bergabung lahh kot dengan company Tom.. HAHA :))


Sekaraang tah ape jadi kat myspace aku tuh.. Gamak nya dah tak acctive kot.. Lantak lahh, janji gambar segala yang berkaitan aku dah padam.. Err, lari tajuk kan?? Oke, lagu Blow Me a Kiss by Git Fresh nih aku taktau pun pasal ape, tapi kalau dengar melodi macam best kan.? errrk... watever lahh.. Macam aku cakap tadi, aku mals giler nak hupdate.. So, do enjoy the song :))






Blow Me a Kiss – Git Fresh



It’s like this (this) it’s like that (that)
I got dough (dough) i got stacks (stacks)
I can’t buy anything that i need (need)
But i gotta have u 4 free
I ain’t neva paid 4 it in my life (my life)
So why the hell would i pay 4 a wife (wife)
I need luv (luv) yes i do (do)
But this is wat i need from


Ooh a brother need luv and affection
A brother need tlc
And i talkin bout chilli (chilli)
But i’ll take chilli if she want it
Ooh a brother need cookin and cleanin
And when she say she luv me she mean it
Her insides pretty (pretty)
Hey hey hey


And if that’s u (u)
Blow me a kiss (kiss) 2 let me know (know)
If u feelin me u can do better (hey)
Than that scrub that u with (than scrub that u with)
Baby all that u gotta do (gotta do) is blow me a kiss

Hey hey
Da-da-da da-da da-da da-da da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da da-da
Blow me a kiss
Da-da-da da-da da-da-da da-da
Da-da-da da-da da-da
Blow me a kiss


I’m bout this (this)
I’m bout that (that)
I had hoes (hoes)
(i spent stacks) stacks
I’ve had everything in my life (my life)
But i’m a have u tonight
Yeah i’m a have u… u…
I need luv (luv) yes indeed (deed)
But this is wat u get from me (from me)


Ooh i’m a give u luv and direction
U can be my? i ain’t talkin bout thriller (thriller)
But i could be your thriller if u want it
Ooh i don’t need no cookin and cleanin
We can get a maid if we need it
Cause i’m on my brizz-ed (brizz-ed)

Hey hey hey
And if that’s u (u)
Blow me a kiss (kiss) 2 let me know (know)
That u diggin me (diggin me) u can do better (hey)
Than that scrub that u’re with (than scrub that u’re with)
Baby all that u gotta do (gotta do) is blow me a kiss
 
Hey hey
Da-da-da da-da da-da da-da da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da da-da
Blow me a kiss
Da-da-da da-da da-da-da da-da
Da-da-da da-da da-da
Blow me a kiss



Letakk lirik bagi nak penuh entri :))





P/s : Nak buat assingment Bapak.!! :))



Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D