Hello Semester Tiga =))

Assalamualaikum Wbt 
Salam sejahtera 
Peaaace yaww =)) 



Yeaay ! cuti krismas dah sekarang. Sangat heaven!! Baru seminggu masuk poli, baru seminggu belajar, baru seminggu balik kuantan, baru seminggu aku jumpaa budak kelas DKM3B, *eh, dah semester tiga aku rupanyaa, baru seminggu aku jumpa meon, dan baru seminggu jugaak laah aku jumpa dia.? Erkk? Haaa, bikin panaas! Wahahaha! Saje nakk gedik! Kbhai. *pinjam trademark ratna jap! Eh, SAKURATNA bak tertera nickname twitter. Wahahahha =DD


Ohh, anyway, aku officially dah semester tiga. Yup! Semester tiga. Ulang lagi sekali, semester tiga ! okey, beriyer kau jieha ! -,- Alhamdulilah aku dah semester ketiga. Alhamdulilah jugak result semester dua aku lulus semua. Takda failed, takda repeat and takda carry. Alhamdulilah bersyukur sangat sangat. Alhamdulilah rezeki aku sekarang. =)) Aku pun tak expect sebenarnya. Tapi tulah, Semester tiga! Semuaa berbezaa! Semuaa lain! Semua dah berubah. Sungguh!! Aku tak suka semester tiga nih sebenarnyaa. Semester tiga buat keadaan banyak berubah. Eh? Ape yang berubah ntaah. Haa, ntaah, aku dapat rasakan banyaak yang dah berubah! Tak macam semester yang lepas lepas. Seriously aku tak suka!! 


Kelas DKM3B dah lain. Dah tunggang langgang sekarang. Merata rata semuanyaa. Orang nih drop subjek nih, orang nih tumpang kelas nih, orang tuh tumpang kelas tuh .. argghh ! sumpaah aku takk sukaa sebenarnyaa! Kalau boleeh aku haraap sangaat biarr semuaa samaa samaa. Kita belajar sama sama. Kita gelak sama samaa. Kitaa gurau gurau samaa sama. Kita LI samaa sama. Kita graduate sama samaa. Tapi tuh semuaa, ntaah, aku pun tak pasti dapat ke tidak. Lagi satu, aku takut tak boleh bawak diri. Dua kelass aku tanpa Yaya, Farah, Sha.. erkk? Akak? Pun boleh laa.. hahaha =DD .. Serius aku rasaa tak yakin nak bawak sampaikan aku rasa nak drop jek. Aku blur giler. Aku terkontang kanting tahu. Aku down giler. Aku sengsoraang weyh! The only-one-girls. Macam mana aku nak hidup?? Aku bukannya tak bersyukur, cuma aku memang nak semua orang sama sama. Biar lah orang lain taknak pun, janji ape yang aku nak dapat. Biarlah aku selfish sekali pun! Ahahha =DD .. Seriously aku rindu DKM1B dan DKM2B sesi Disember 2011 =’)) ..

Sem kali nih alhamdulilah aku dapat kolej kediaman. *tidak lagi dipanggil KAMSIS. Konon nak setaraf dengan Uni Uni yang lain. Waattah! Hahahaha =DD .. Kisaah plak aku dengan gelaran asrama poli nih. So, aku roommate dengan farah. Pun merangkap classmate aku. Sumpaah bosan 24/7 aku tengok diaa sepanjang semester nih. Wahahahaaa! Aku guraaau guraau =)) .. Yaya pulak kebetulaan depan bilik aku jek. Dah memang jodoh kan kalau kebetulan bilik berdepan. Yaya stay dengan roomate dia masa sem satu dulu, Tika gelarannya, budak kos elektrik, dari Kelantan =)) .. ape ape hal, senang nak study sama kan? ohh akak? Akak blok manaa ntah, malas aku nak cara dia. Hahaha =DD .. Sha plak? Hurrm, sedeh rasanyaa .. Biarlaah Sha tuh! Malas nak cerita. Buat aku sedeyh pedeyh jek nanti =’(( .. Anyway, kolej kediaman aku bapaak jauh nak menapaak ke kelass . kena bangun awal sem nih. -___-‘



Pasal housemate aku pulaak, semua dah berhenti! Nasib baik ratna masuk balik! Tak jadi nak berhenti. Sumpah aku rindu korang semuaa =’)) .. sekarang yang tinggal pun, aku, Ema, Ratna jelaah. Pastuh Huda. Atleasst terubat laa rindu aku! Cewwaah! =DD .. Ohh by the way, baru baru nih aku pergi Terengganu! Kenduri along Lieya. Best giiler! Rugi sedeyh pedeyh Zaty dengan Ira tak dapat nak turun Terengganu sama sama. Masing masing ada komitmen masing masing. Takpelah, takda jodoh, takda rezeki nak jumpa lagi buat masa nih. Nanti kita reunion time Ratna kahwin dengan Ibrahim, takpun Lieya dengan Kumbang Keding dia tuh, tak pun kaklong dengan abang long!! ahhahah =DD ..



Okelah, stop sini dulu. Nanti ada masa free, ada line wifi laju, ada sifat rajin aku, ada idea nak tulis, aku sambung update lagi. . So, Quote of the day, “biarpun hanya syok sndiri yang buat bahagia, janganlah melampau” .. bhahahhaha! Macam bodoh punyaa quote =DD ..




P/s : Lect aku sem nih semuanya tegas tegas belaka!
P/s/s : Sem nih aku ada jadi the-only-one-girls. Serius aku cuaak weyhh! Doakan aku boleh berdikari =))





Till then, Choww 
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D