Sebaik baik jawapan =)

Assalamualaikum w.b.t
Salam sejahteraa
Peaceee =))


Lamaa giler aku tak hupdate blog . Dah laa takdaa menda pun blog nih . Abaikan jelah .. Jeless gak tengok alia yg tengah cuti sem senang lenang kat rumah tuh duk hupdate blog dia . Orang yg baru kahwin mcm kak irene pun duk gagah kan diri jugak hupdate ? aku ? kesahh plak aku kan ! hhahaha =D .. Tapi takpe, lepas nih akan aku gagah kan jugak untuk hupdate ! Banyak ceritaa bersusun dah nih nak keluar ! Nak aku sematkan dalam blog yang tak seberapa nih ! hehe =) . Anyway, aku hupdate nih just nak share something . Jomm .!! =))



A : Awak nak nikah x ?
B : Insyaallah nak lah, Kan sunnah Rasulullah

A : Dah ada calon?
B : Alhmdulillah dah, kan dah ditulis oleh ALLAH


A : Siapa dia?
B : Insyaallah dia adalah lelaki/perempuan pilihan ALLAH

A : Kenapa nak nikah dgn dia ?
B : Insyaallah memilih dia kerana ALLAH

A : Bagaimana nanti nak jumpa ?
B : Yakin lah, ALLAH punya cara yg tak pernah kita duga, Percaya
je dgn ALLAH

A : Laa, bila nak nikahnya ?
B : Hmm, ALLAH maha tahu bila waktu yg tepat dan terbaik

A : Jadi kat mana jumpanya ?
B : Tenang, masih di bumi ALLAH, kalau tak di dunia, Insyaallah di syurga ALLAH

A : Jadi ?
B : Serahkn pada ALLAH, niatkan untuk menggapai redha-Nya je, insyaAllah beres ~ ^__^



P/s : sebaik baik jawapan =)) ..



Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D