Final Exam =))

Assalamualaikum Wbt 
Salam Sejahtera 
Peaceee yawww ! 

*tengah menggagau cari buku* .. Eh, mana pulaaak nota nota aku nih. Berselerak tarak. Aku taktau dah mana satu nota mechanic, mana satu nota thermo. Ohmaaaii !!! jangan laaah buat hal. Aku tengah exam nih.. bagi laah aku study. Aku taknak repeat .. Eh, sedar plak kau jieha ada exam. -____-‘. Habiss laaah aku. Memang tak studylaa aku. Memang tidur jelah aku. Eh?? Ahhaha =DD
Hai! Sekarang dah masuk musim muka penuh berminyak dan berjerawat untuk budak budak poli. Aku tau budak poli jelaah.! Hahaha.! Mau tak nyaa, dah masuk musim final exam dah pun. Tuh mesti ada yang duk pulun baca buku sampai taktau dah nak baca yang mana. Jenis yang still lepak lepak malam esoknya nak pekse baru buka buku pun ada. Ada jugak yang macam aku kan? Jenis rilek taktau nak baca ape sedangkan takdalah pandai mana.. -___-‘ … jenis malas pendek katanyaa panjang tak kata ape.. Hahaha =D

So, teruskanlah pembacaan korang tuh. Kalau yang mana tengah mengira tuh, terus teruskanlah mengira sampai lebam jari kaki. Aku tak larat dah nak mengira math nih. Sumpahh tak larat. Berat kepala otak. Rasa nak tanggal tanggal jek kepala nih letak tepi. Hailaaa .. -__-‘ .. Tuh belum masuk thermo, mechanic apetah lagi, hailaaaa !! banyaak nyaaa kira kiraa!!! Lemah betul aku dengan nombor nombor nih.. Kadang kadang terasa jugak macam salah ambil kos, tapi nak buat macam mana, kena laa teruskan jugak. Takpe, cuba perlahan – lahan kan .?? mana nak tau rezeki aku kat kos mechanical engineering nih ada? Hehee .. Kalau nak tuh boleh, usaha lebih sikit =))

Tapi kaan, bukan semuaa orang boleh ambil final kan? Yelaaah, sebelum nak final, ada jek yang happen. Macam macam ! Ada yang kena bar daripada ambil paper, ada yang quit, ada yang buat hal, haih! Nih semuaa berlaku dekat persekitaran aku! Hailaaa, kenapaa korang tak teruskan weyh?? Sayaangg giler tau tak! Korang bukan nyaa taak pandai, malas sikit jekk dari aku!! Hahaha =DD .. Seriously, aku harap korang dapat teruskan laa pengajian tuh. Tapi, yelaah, dah terlambat kan? Aku cakap pun eh, aku tulis pun dah tak guna. Ibarat curahkan air ke kambing, still bau kambing, bukan bau lembu.

Kadang aku takut sangat dengan masa depan aku. Ape ntah aku jadi. Macam mana kehidupan aku akan datang. Elok ke? Tak elok ke? Kerja ke? Kahwin ke? Suami korea ke? Eh? =)) .. Semua benda tuh nak kita pikir dari sekarang, nak kena start dari sekarang. Bila pikir pikir balik, aku nih dah cukup matang ke nak hadapi kehidupan seterus – terusnyaa? Aku nih dah bersedia ke nak hadapi masa depan aku? Haihh, penaat woo nak pikir tuh semuaa! Tahun depan 18 MAC 2013, *take note =)) , aku dah cecah dua puluh. DUA PULUH beb! DUA PULUH ! DUAAAA PULUHH !!! haihh, dah angka dua, dan puluh.. terasa macam tua nyaa. Dah tak TEENager. Ahhaha =DD .. Tapi takpe, orang kata enjoy life sampai 25 =)) ..

Ahh, kita lupaakan sebentar semua tuh. Kita pikir masa sekarang. Nak buat ape? Haa, harituh kan, time deepavali, aku beraya rumah kumanan doe. Classmate aku! Wahahahaha =)) .. First time aku datangg rumah bangsa India.. Not bad laa .. =)) .. Makan ape ntaah, aku lupaa nak tanya kumanan. Takpe ahh yang penting dia ikhlas nak jamu kitorang. Tak ramai pun yang datang, aku, farah, ikhwan, muiz, dengan ezzany jekk .. Tapi meriaah kaau! Macam satu kelas yang datang -___-‘ .. papepun, thanks kumanan sebab sudi jemput kitorang and paling penting sanggup drive amek aku dengan farah kat kamsis ni haaa .. ahahhahha =DD ..

Kamii =)) ..

Di rumah kumanan dengan kolem nyaa .. Happy diwali. ahhaha =DD

sebelum bergerak ke wisma belia IM untuk dinner JKM =))

Bersama dengan penerima Anugerah KJ. Aku laah, sape lagi kaan! ahhaa =DD



Ohh, hariuh, aku join dinner JKm for the first time . Boleh tahan laa. Tapi bosan laah! Dah laa MC malam tuh akak, memang kenaa bOO jelaaa ! ahahha =DD . kesiaan giler! Dinner tuh untuk macam macam. tapi yang penting untuk raikan Sem 6 grad laa .. alaaa, tunggu laa nanti! Time aku grad, mesti meriaah kaau! .. ahhaha =DD

So, sampai sini jelahh aku update. Aku taktau dah nak tulis ape. Seriously bosan ! and and and, aku nak gitau nih, seriously aku rindu korang doe! Zaty, Ira, Lieya, Ema, Ratna !! aku rindu time kita dulu dulu!! Bilaa nak jumpaa lagi?? Hurrmm =(( … And haa, ratna, takyah nak rindu iecha sangat laa! Ahahhahahahahahahahahahhaha =DD



P/s : Doakaann aku dapat dekan. Eh? Doakan aku takda carry daah laaa .. harap harap sangat =))



Till then, chow 

DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D