Kolej Kediaman Al-Ghazali =))

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
Peacee yaww =))


Memandangkan aku pakai line wifi polisas jek, mood nak update blog tuh tak muncul muncul. Nak menunggu line laju lah, nak menunggu idea masuk laah. Dah tuh pulaak, bila nak masuk jek blog, asyik asyik asyik capaian di halang, capaian di halang. Bukannya aku nak tulis benda benda lucah yang 18sx tuh sampai nak halang masuk blog. -,-

Anyway anyhow, rasa rasa nak tulis something pagi nih. Tapi dengan sengajanya, kemengantukan sudah melanda, tapi kisaah ape kan. hahaha!! =DD. So, first thing first, nak bagitahu nih, Farah tengah menangis kesedihan sebab tengok citer Adam&Hawa tuh haaa.. ahhaha =DD . Lepas tuh pulak Ratna call sebab ada conflict dengan aaaaaa dia. Then, part paling sedih, alia pun ada problem jugak. hurmm .. Sorry guys, aku dapat tolong yang mana aku mampu jekk . Be strong, stay chill . okeeyh? =DD

Okey, here we go story yang bakal aku nak share. Kamsis aku baru baru nih ada buat festival. Festival "Zero to Hero" .. Ntaah mana dapat ntaah nama untuk festival kali nih. Wajib disertai oleh seluruh penghuni Kolej Kediaman Al-Ghazali. Dah laa minggu tak boleh balik rumah. Nasib baik laa rumah aku jauh nun di perak tuh haa.. ahhahhaa =DD ..So, aku salute laa dengan pengarah program nih, sebabnya pengarah program nih dipimpin oleh budak DSK sem dua, which is younger than me a year. wahahaha! Tabik sama lu derr . Wa pun taak pernah lagi handle program program yang besar macam nih. Patot laa aku tengok diaa rilek semacam jek sepanjang program nih, rupanyaa diaa susah payah dulu nak plan segalaa festival nih.

So far so good laa sepanjang program nih berjalaan. Aku pun first time join program KK mat Gha nih, yelaah, first time menginap nyaa pun. Aku rasa alhamdulialah, tentatif program berjalan lancar daripada kamsis ibnu sina. HAHAHHA =DD .. Tapi tulaah, sabit malam sabtu kitorang kena tengok debat yang tak berapa nak debat sampai pukul 12 tengah malam. Haihh, kalau buat essaiment, sempat siap satu. Tuh pun kalau buaat laa kan ! hhahaha =)) .

Then, pagi sabtu tuh macam biasalah, ada buat gotong royong sikit. Memandangkan Yaya kena buat mural kat dinding blok, aku dengan rela nya nak pergi tolong Yaya laah. Tapi at the end, aku masuk bilik, tidur. !! bahahhaa !! sorrry koraang, mood aku tibe tibe hilang weyh. Tak tahu mana pergi =)) .. Sorry =)) . Esoknyaa pulaak ada sukaneka. Aku, yaya, farah dengan tikah roomatenya yaya, dan 4orang yang lain masuk Boling padang. Tapi akhirnya kalah. Seriusly game macam defukk ! Tak pernah di buat orang. Rules macam hape jek ! Ceeyhh, ayat orang kalah memang cenggini jadinyaa !! ahahhaa =DD . At last, let the picture tells you ! bhahahah .. Ayat orang malas nak taip daah . Idea dah lari banyaak. Esok ada quiz strength. Tak tahu nak jawab ape .. -,-


*yaya, tikah, aku, farah .. =))

*sepanjang aktiviti dijalankan =))



Ohh, lupaa pulaak ! Sabtu baru baru nih, aku tela menghadiri satu taklimaat Li dibawah CIDB. Haihh, rasa macam sia sia jek pergi, tapi takpelah. Taklimat tuh salah satu syarat untuk kitorang dapat kan kad hijau. Kad hijau nih berfungsi as kad laah . Aku pun lupa function dia. Tapi kalau kita nak lawat site, ada kad nih maknanya ada laa safety diri sikit. Erk?? Ntaaah, aku pun tak sure laah ! hhahahha =DD .. Tapi serius, boooossaaaaan giler ! Nasib baik laa En. Nawawi tuh sentiasa berusaha nak tarik balik perhatian kitorang semuaa ! bhahahaha =DD .. kesiaan encik tuhh =DD



Okeey, stop sini dulu. Nanti ada masa sambung lagi ! Daaa =DD


P/s : tak tahu laah nak LI kat mana. Cuaak giler seyh ! ishh ! -,-





Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D