Hez Hazmi - Kata Hati

Assalamualaikum w.b.t
Salam sejahtera
dan
Peaceee yaww =DD






Taknak banyak cakap. Taknak banyak bunyi. Just nak share something yang baru aku jumpa tadi. And dah jadi bahan makanan aku. Dah jadi bahan untuk aku hilang bosan. Kah! Addicted gilaa ah dengan lagu nih. heheheee =DD









Naaaah. Boleh tekan tak video tuh? haaa... lantak korang laah nak dengar macam mana, yang pasti korang kena dengar. hahahhahaa =DD


Naaaah, lirik lagu dan chord. Have fun listening.






Hadirnya,

Dirimu didalam hatiku,

Inginku nyatakan aku rindu,

Sayang kepadamu



Genggaman,

Erat tangan kau dan aku,

Mentari bulan bernyanyi,

Berlagu merdu



(c)

sayang,

dirimu kucintai selalu,

senyuman manismu bagiku begitu indah,

dan aku,

memerlukan mu selalu,

di hatiku kau yang bertakhta



Hariku,

menjadi tidak menentu,

tanpa kehadiran dirimu,

hatiku rindu



Genggaman,

Erat tangan kau dan aku,

Mentari bulan bernyanyi,

Berlagu merdu



(c)

Kamu,

bagaikan nafas untuk hidupku,

cintaku padamu tiada tandingannya,

perlu,

ku luahkan namun tak terdaya,

ingin ku katakan aku cinta



(c)

sayang,

dirimu kucintai selalu,

senyuman manismu bagiku begitu indah,

dan aku,

memerlukan mu selalu,

di hatiku engkau yang bertakhta

Kamu,

bagaikan nafas untuk hidupku,

cintaku padamu tiada tandingannya,

perlu,

ku luahkan namun tak terdaya,

ingin ku katakan aku cinta



Hadirnya,

Dirimu didalam hatiku,

Inginku nyatakan aku rindu,

Sayang kepadamu

kata hati



(Verse) :

Am, F, Dm, E

(Chorus) :

Dm, G, C, F,

Dm, E, Am,

Dm, G, C, F,

Dm, E



komposer : Hez Hazmi / Syamil / Fiki

lirik : Syamil / Hez Hazmi












Till then, chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D