Comeback Blog Yang Tak Seberapa Nak Blog Sangat Cuma Ada Cool Blog Yang Sangat Sedap. Haaa, Boleh?

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
Peaceee yaww =))



Hahahaha! Boleh dak tajuk entri panjang gitu? Haaa, kisah pulak. Ni blog aku, bukan blog kau. Apedahal? Kennn. Hahaha =DD. So, untuk menambahkan pengetahuan korang yang sedia ada tu, ini adalah cubaan aku yang ke berapa juta kali ntah untuk kembali menulis di blog. Haa, menulis di blog. Di blog. Ye, aku suka ulang. Dah lama kan rasanya tak menulis. Eh! Alaaaaa, aku dah ingatkan diri sendiri dah aku takkan mulakan muqadimah dengan cara macam nih. Duhhh! Macam mana nak buang eh? Oops, ada button delete. Yup! Aku tahu! Aku tekan sekarang. Tadaaaaaa~~~ 

*delete .....
*delete .....
*delete .....
*delete .....

Well, hello semuaa! Wuuhuuu.! Lamaa jugaak ah kan aku tak update blog. Ada lagi rupanya blog aku ni. Kot URL dah kena block ke, ape ke kaan? Hmm. Jenis taknak pakai ayat “blog dah berhabuk, Lama tak update”, “blog dah bersawang ditinggalkan”, “Blog dah penuh dengan labah labah” dan sebagainya. Padahal semua samaa jek maksudnyaa. Aku pun tak tahu nak tulis apa nih. Actually lamaa dah aku nak menulis balik, tapi itulah, kekangan masa tuh mengurang. Makanya aktiviti menulis pun makin juga mengurang. Lagipun aku bukan pandai sangat sebenarnya dalam menulis, merepek lagi adalah. Hahahaha! =DD . Tak caya try lah bacaa balik old post aku before this. Miahahaha! Siapa yang baca komfom kentut bertalu talu sebabnya muka korang dah priceless, lifeless, odourless, eh, odourless? Boleh ke? Ahh, gasaaak.

Aku pun dah lama tak jengah blog-blog kesayangan. Apa perkataan blogger panggil? Aaaaaa, haaa, blogwalking. Dah lama tak blogwalking. Dah lama tak tinggalkan jejak. Jejak kat chatbox tu laah. Yang orang letak email bagai tuh, then terus text "nak langsing slim lagi cantk? Mari jenguk blog", tak pun "tahu macam mana nak tambah income, di blog ada rahsia nya" . Hahahah! *punchline tak sampai. Dah lama jugak tak follow up penulisan blogger-blogger terkenal. Dah lama tak update pasal life diorang tu semua. 

Yup! Aku memang seorang yang busybody! Kaki penyebuk! Hahahah! Tapi kan, tak salah rasanya kalau kita nak ambik tahu sikit pasal life diorang. Lagipun, diorang menulis untuk apa kalau takda orang yang macam aku nih nak ambik tahu? Kahkahkah! Eh, lagipun, busybody aku nih bukan busybody yang kepochi sana sini, jaja cerita orang sana sini,bukan. Tu sangat bukan aku. *taktahu lah pulak kalau betul. Korang boleh google sendiri lah cerita tuh semua sebab apa, sebab ada dalam blog. Blog kan public figure. Kalau kau taknak orang tahu pasal life kau, buang masa buang tenaga membazir elektrik dann wifi kau pi jaja cerita kau kat blog nih. Aaah sudah, aku dah melalut ke mana nih? Aku takda idea ah nak menulis cerita nya sekarang. Ahhahahahahaha =DD

Btw, last aku menulis bila ntah. Ce korang cek jap. Haa, bulan berapa? Haa, bulan tu lah kan. Hahahaha! Lama tak lamaa lah kan cerita dia. Nih pun penulisan aku yang pertama untuk tahun 2014 ni kan. Alaaaa ibarat newborn lah blog aku nih. Boleh tak macam tuh? Hahahhaa =DD . Lantak kau lah jieha.

Aku nak bagitahu jek yang aku dah mengakhiri , haaa, bukan mengakhiri diploma, tapi baru mengakhiri semester lima. Yup! Aku dah masuk tahun akhir weyh! Hahahahahaha! =D . Ini maknanya aku lagi satu semester jek untuk mengakhiri diploma aku. Wah!!! Gila eksaited nok. Kawan kawan aku yang lain kebanyakannya dah jadi penganggur terhormat dah. Gua jek belum lagi. Eh, Aku! hahahaha! =DD . But, insya-Allah aku lagi satu semester, kalau tambah lagi semester tuh, wallahualam lah kan. In the future kita tak tahu. =)) . And now, aku tengah mengikuti semester pendek. Or english dia shortsem. Punya laaah pelaaat nak menyebut shortsem tuh. "Sotsem" "sotsem" "sotsem". Maklum lerr, lidah pendek komee oi! hee =DD . So, wish me goodluck laah. Settle. Hahahaahaha =DD . *takda idea dah. okay daaa.




*Motif gambar? Aku lapaaaaa. Sedapnyaaaa dapat breakfast,lunch, dinner, supper kat Pizzzaaaaaa
ahahhahahahahaa =DD





P/s : Result keluar 15 May nih. Goodluck semua budak Poli.
P/ss : Paper aku semester nih halaaaaah. Sedihhhh. T_T








Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D