Hotel Bajet

2:47 PM

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
Peaceee yaww =))


Harituh petang, aku dengan mama ondaway nak pi hantar Oyish, adik aku yang last, pi belajar Math dekat rumah kawan mama. Hurmm, ntaah kenapa lah kan, kitorang adik beradik tak pernah nak ngam dengan Math. Sebut jek pasal math, mesti lambat pickup. Kata lain dia lembab. Bwahahhaha !! =DD . Kalau dengan math, kitorang mesti kena belajar lebih, belajar sungguh sungguh, kononnyaa laah kan. Dan sekarang, tiba tiba aku pulak ambik kos mechy, jenis banyak pengiraan, haihh! Ntaaah laa.

So, nak dijadikan cerita, dekat kawasan rumah aku nih ada dewan baru dibina. Ntaah, baru dapat peruntukan lah kot. Bila lalu depan dewan tuh, Oyish pun cakap laah ,

“kak, hang kahwin nanti buat kat dewan ni haa. Senang.”

“Eh, ape kelaaaas buat kat dewan sini. Tak main laa, buat kat hotel laaa baru ada classs . heh!”

“Hotel bajet.”

“krikkk krikk krikkk -,- “





P/s : saaadis. T_T
P/s/s : External Toshibaa aku dah rosaaak. huwaaaa T_T





Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D

Advertisement