Marhaban ya Ramadhan =))

12:58 AM

Assalamualaikum w.b.t
Salam sejahtera
dan
Peace yawwww =))






Alhamdulilah guwe dapat kembali meng-update setelah dua bulan blog ditinggalkan. Untuk makluman semua, sengaja aku tinggalkan blog ni tanpa entri kerana aku tahu tiada siapa yang membacanya. Almaklumlah, pembaca setia blog aku ni adalah diri aku sendiri. Hahahaha. Okay lah tu kan, ada jugak pembaca. Huekk.


Sooooo, di kesempatan ini, aku rasa tak terlambat lagi kot nak ucap Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Alaaa, baru puasa yang ke-8, eh, ke-9?? Hmmm, lupaa dah. Main puasa jeee, takut nak kira, takut cepat habis, takut cepat je ramadhan berlalu =)) . Memandangkan Ramadhan kembali lagi, let's prepare our mind, body and soul for the holly month. Banyakkan amal ibadah kepada Allah s.w.t, banyakkan pahala sedekah, banyakkan lah semua perkara kebaikan dalam bulan yang mulia ni. Pintu Allah sentiasa terbuka tau dalam bulan mulia ni. Heee.


Happy Fasting everyone =)).







Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

1 comments

  1. Selamat hari raya :)
    Blogwalking here! :)

    Jgn tinggal2 blog, keep blogging k! ;)

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D

Advertisement