Something to remember =))

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peaceeeee yawwww =))





Hai gais. Haaa, pelik tak aku update entri. kahkahkah.Aku tengah tunggu masa yang sesuai je nak update sebenarnya. Dah sebulan lebih kan tak update. huekhuek. Actually nak tunggu blog ni siap edit and nak tunggu cuti sem sebenarnya, tapi lambat sangat do. Sekarang pun tengah cuti study week *study week yesss aku balik rumah, yesss aku tak study, yesss aku layan movie, and yesss aku update blog. Hahahahahhaha =DD. Biasalah kan istilah study week untuk budak-budak universiti/kolej, lepak seharian, tidur seharian, layan movie sampai lebam and yeap that's totally me hahahaha but aku balik rumah laah apa guna ada family kan unless jauhh macam aku zaman poli kat kuantan dulu, time study week lah lecturer nak buat kelas, nak bagi tips lah apelah bagai, memang tak balik lah aku. Dulu skema, nerd hahahahahah takdalah, muka aku dak skema? dak nerd? Waaaaaah, mati katak membe aku kalau dengar. hahahahhaha =DD



Eh yeap, aku tau tak pelik mana pun aku update ni sebab aku taip dan aku yang baca sendiri. Naaaa, nevemind, I don't care at all. Atleast ai ken du samting yang boleh ai buat untuk luahkan/express myself =DD . ohh yeea, by the way, korang boleh lah singgah blog minah ni, Lya Amie, lately rajin jugak lah dia update blog *last update 25 April. ahhahahaha =DD. Tapi serius, blog aku ni takkan jalan kalau dia tak update blog. Dulu mona rajin jugak tapi since dia dah kerja ni susah lah nak tengok dia update. Ahh shet, mengantuk tetibe. Idea nak taip tadi punyaaa ah banyaaakkkk T_T



*tertidur

K sambung balik. Hahahahahaha apebendaaa engkoo jiehaa. -,- .. Actually kan, aku macam dah boleh bawak diri kat utem ni. Eh no. Macam dah boleh sesuaikan diri dengan Utem ni. Haaa. Yes. Sesuaikan diri more to be exact. hahahah. Yelaaah dulu beriyerr aku nak stop weh.  Eh tapi aku memang nak stop pun. Aku rasa aku tak boleh bawak do kos aku sekarang ni. Eh tapi aku macam dah okay dengan tempat ni. Tapi aku rasa biasa biasa je dengan tempat ni. Eh peningg laaaa. Ni lah perempuan. Tak pernah nak tetap pendirian. Eh perempuan ke? Adik-adik aku tak mengaku weh aku perempuan. Diorang cakap mama ada empat orang anak  lelaki *which is me as sulung and ada lagi tiga adik lelaki. So how?? And that's why lah aku ni kasar semacam sikit. haahahhaha. Tuari aku nak jinak-jinak dengan lipstik pun dah kena condem dengan adika-adik. Alaaaaaa cemanaaa, konpiden akak dah drop haa dengan adik-adik. Adik-adik taguna.



Okay abaikan lah. Nanti dah kerja akak feminin lah kot. Insya-Allah kalau akak kerja bahagian yang feminin lah. Kalau akak kerja bahagian yang kasar-kasar cemana? Jangan lupa akak sekarang stadi automotif haaa. Eh gelii laah pulak ber-akak akak ni. Haaa, cemana nak feminin, akak pun dah geli. Takkan nak bro pulak kan? hahahahha K gurau.



Memandangkan aku study kos automotif sekarang, so literally nyaa, wowww speaking mat salleh siaaa, hahahha, tak tak, secara literal nya, of course kos aku ni ramai lelaki. Anddddd perempuan ada 15 orang je weh satu batch. Aaaaaa total semua campur budak lelaki aku taktau lah dan taknak ambik tahu pun tapi boleh lah, cukup lah kalau satu kuliah tuu nak belajar, tapi tolak tambah orang yang tak datang kelas lah. Hahahahahahahahah =DD



So, this is my ladies battalion.  Woman battalion. Girls battalion. Ahhhh dulik laaah apa nama pun. hahahhahaha




Taraaaaa. Hahahahhahaa love tuu abaikan. Tengah tak senonoh masa tuu. Kahkahkha =DD . Ohhhh ni gambar sem lepas. *yess, aku dah sem dua. Welcomee dak junior. kahkaakah! Im no longer fresh year student. Hahahahahahhaa =DD. Masa ni kat mana eh? Emm. Oh yaaaa, kat Klebang. Yep. Klebang Melakaaaa tuuu. Tapi ni bukan kat pasir dakdak hipster tuu, ni biasa biasa je. Hahahahhaa. Susah do nak masuk pakai kereta. Nanti lah takdak rezeki lagi nak masuk sanaaa. And time ni pun kitorang first time gather ramai-ramai macam ni pi makan steambot. Aaaa apa nama ntah kedai tuu aku lupa * yeaahh, aku ngantuk balik senanya ni. Malas nakk pikir. Kahkahkah.



So yeaaah. Ni lah satu batch aku. Kitorang kohort yang kelima. Nak aku introduce sensorang ke?? Hellleh, korang acah acah nak jodoh kan. Takpelah. Niat aku pun murni nak jodohkan depa ni. Aippp, tapi ada sorang tuu dah kawin tau. Haaa. hihihih. Okay, dari hujung sanaaa *of cos bukan hujung aku. belah kiri korang ke belah kiri aku?? Hahahhahaha belah kiri yang baca lah eh. KAHKAH. KKK. Sambung. Dari kiri cepat jalaaaaaaan. KKK takk. Sambung balik. Ampunn. Dari kiri,

Hana, Suba, Siew Wen, Bella, Asmayanie, Apai, Midah, Aifa, Ain, Jiejie, Awien, Yanie, Fatikah dan Ezza.


Actually kan midah tuu nama sebenar dia Asnidah, hahaha ada lah cerita dia yang boleh tetibe melekat midah tuu. Hahahahha. Andddd yang dah kahwin tuu nama dia Yanie. So guys, don't touch her okay. Eh, don't choose her. Ah lantaaaaaak lah pape pun. Hahahahaha.


So memadangkan kitorang ada 15 je, ntah macam mana dah memang ditakdirkan atau kebetulan kot, tetibe satu kelas tepat tepat 5 orang perempuan. Aaa maksudnya dalam setiap kelas ada 5 orang perempuan, so kitorang ada 3 kelas lah. Tapi bukan kelas actually. Dia more ke group. Aku Group 2/1. Yang lagi dua tu group 1/1 and group 1/2 . haaaa lebih kurang cenggitu laah. And that's my girls in Beta 2/1 huhuhuhu. Nais kan sebab satu malaysia. Group lain takda tau. Haaa, unik and wierd group kitorang. Nak nak yang tengah tu intan@jie yang jijik. hahahahaha. k aku gurau je tan, eh jie hahahaha =DD



Okay bai lah. Aku nak pi iron baju bapak aku. Esok dia kerja. Ohhh btw, Happy Fasting Everyone. Ceehh speaking abah kau. Aku nak wish Salam Ramadhan Al-Mubarak gais. Baru puasa kedua kan. Hee sempat lagi wish. Jangan lupa niat puasa. Jangan lupa bangkit soq. Jangan nak ponteng posa buka periuk heee.. And tak lupa juga aku doakan moga aku tabah mengupdate entri lagi. Banyak lagi ada dalam draft ni weh, pasal membe aku kahwin, pasal osmet aku lagi. Haaa, so nantikan lah sementara nak edit wajah blog ni. Bosan dah aku hadap eunhyuk je * refer header aku yang pakai topi tuu. kkkk bai baaaaiiiiii







Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

1 comments

  1. Student utem eh. Hai. Saya uitm lendu. Jiran lah jugak kan hahaha

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D