Rezeki Buzy PSM

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peace yawwww








Hai. Dah bulan empat dah kan. Kejap nya rasa. Omaigod. Aku kurus pun belum lagi. Dem. Okay. Nothing much. Takda nak update pun. Ni pun curi masa kejap sebab tertengok blog, then teringat harini dah 23 haribulan april dah, tapi post untuk bulan ni langsung tak update lagi. Hahahahhahaha.


Yeaa yeaa I know, better tak payah post daripada entri nothing, sampah. Tapi hmm ntah lah, aku punya blog kan, aku tulis sendiri, aku baca sendiri. Hahahhahaa. Well, dah alang-alang ni nak lah update sikit se dua pasal life kat Uni. Hiks.

Well, tahu kan aku tengah buzy dengan PSM. And now dah minggu ke-12 pembelajaran, assingment belambak nak mati weh. Haih. Aku dah dua minggu berturut-turut tidur tak betul. Huwaaaaa. I want my life back. Sumpah weh, movie baru-baru pun aku dah lama tak layan. Cuma yang latest ni, aku layan wayang dengan Bij squad aku, tu pun sebab cerita A Quiet Place tu. Plan keluar pun on the spot je, pap terus keluar malam tu. Hahahahaha. Nah aku sertakan video malam tu kat insta aku hiks.


A post shared by Song Jie Haa (คริส) (@jieha_nasir) on


Tadaaaaa. Haaa pastukan dalam duk buzy tuu, puan PA aku boleh pulak suruh mintak masuk pertandingan buat cupcakes. Pastuuuuuuuuu supervisor PSM aku pun boleh terlibat sama. Hahahhaahhahaa. Pastu mula lah dia cakap, "ohhh awak PSM tak siap lagi boleh pulak masuk pertandingan ni eh". Hahahhahaha. Dah takkan aku nak cakap aku kena paksa? Kahkahakah.


Aku jie dengan bella memang tak konpoden langsung nak menang. Memang masuk sekadar cukup syarat je. Aleh-aleh, no satu weh. Kahkahkahkah. Dah lah dengan datang lambat nya, dengan selamba je taktau nak ambik barang apa, bahan pun sekadar basic je, group lain ada yg bawak  susu lah, cuka lah, sardin lah. Kitorang memang benda yang di bagi je. Tahu tahu no satu. Ahahahhahaaha. Alhamdulilah rezeki kan. Hiks.


A post shared by Song Jie Haa (คริส) (@jieha_nasir) on





Okay so sampai sini jelah update untuk post kalini. Next aku update lagi. Hiks. Babaiiiiiiiiiiii.








Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D