Nak Tahu Tak..?

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peacee yawww =D









Aku ada terbaca satu blog ni bila blogwalking tadi. Aku lupa pulak nama dia. Sorry. Nanti kalau aku blogwalking balik aku cari balik. Yang pasti blog dari seberang. Hahahaha. Memula cam taknak ambik port, tapi bila pikir balik macam nais je kalau aku nak buat. Hahahahaha. Ada satu entri ni dia buat macam dia nak bagitahu apa yang orang tak tahu. Aimin entri tu untuk bagitahu something. Tak umum sangat pun, boleh jadi pasal diri sendiri or orang sekeliling. Semua bende lah boleh include. So lets check it out. Hiks.




  1. Nak tahu tak, yang sebenarnya otak burung unta lagi kecil dari matanya? (okay ramai yang tahu rasanya)
  2. Nak tahu tak, menguap ni adalah sejenis yang berjangkit? Walaupun kau baru je lepas menguap, pastu kau tengok orang menguap, kau pun menguap sekali lagi pastu membe yang menguap yang kau tengok dia menguap tu pun menguap lagi bila tengok kau menguap pastu menguap lah korang sampai kesudah.
  3. Nak tahu tak, sebenarnya manusia agak susah nak berak atau keluarkan taik tanpa kencing terlebih dahulu.
  4. Nak tahu tak, walaupun raya baru je habis semalam, tapi duit raya aku dah lama habis.
  5. Nak tahu tak, sekali seumur hidup aku pernah sambut deepavali, makan makanan diorang. Pastu mama marah sebab aku sambut deepavali.








Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

1 comments

thanks for dropping your comment.. =D