Seori - Running Through The Night

Assalamualikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peace yawww =))




Harini nak share lagu jelah. Ingatkan nak menaip satu dua entri (giteww) tapi boss ada pulak. Lagipun kerja tengah kurang. Kalau tak seminggu dua ni stress gila aku sebab dapat dua kerja besar yang tak pernah handle sebelum ni kahkahkah.



Btw, lagu yang aku nak share kalini adalah dari artis korea, Seori namanya. Aku rasa seori ni indie artis kot tapi dah start berkembang pesat namanya. Aku pun kenal si seori ni pun sebab aku nak post story insta, tapi taktau nak post apa. Aku pun search lah kat music, ramdom taip "seo" then keluar lagu seori ni duet dgn giriboy. Aku pun macam eh, nais gak suara perempuan ni. Hahahahahhaa. Then aku stalk lah perempuan ni kat youtube turn out lagu dia semua best. Kebetulan masa aku tengah stalk tu ada lagu baru pulak terus lekat lah lagu ni kahkahkah. So jom lah dengar lagu dia baiiii.



Recommendation lagu btw semua best tapi paling faveret lagu The Long Night, Dive with You, Running through the Night, and Trigger.







Best kan. Do enjoy guys!! 








Till then, Chow

DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D