Selamat Hari Ibu, Mama=)

10:33 PM

SHORT ENTRI, QUICK UPDATE....






 Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibubapanya; ibunya telah mengandungnya dengan menanggung kelemahan demi kelemahan (dari awal mengandung hingga akhir menyusunya), dan tempoh menceraikan susunya ialah dalam masa dua tahun; (dengan yang demikian) bersyukurlah kepada-Ku dan kepada kedua ibubapamu; dan (ingatlah), kepada Akulah jua tempat kembali (untuk menerima balasan).
 [Luqman 31:14]



Salam.. ase tak terlambat lg kot kalau aku nak wish SELAMAT HARI IBU buat para-para ibu di luar sana,
especially for MY LOVELY MOM, 
Pn. Pairus binti Kassim...


Ma, kak tau kak banyak wat salah kat mama, mama pun tak jemu-jemu nak marah kat kak, tak jemu jmu nak bebel kat kak smpai kak pun dah naik jemu dgr mama bebel.. Tapi tuh tak bermakna kak tak sayang mama.. Kak sayang mama, tp kak tak reti macam mana nak cakap. Hanya mampu tulis jep.! hehe=)
Last and forever we love you.!!!!<3<3<3<3<3





Oke, sempena ari ibu pada Ahad yang lalu, aku dan adik adik aku buat pakatan nak sambut hari ibu di sekolah adik aku yang ke dua di SMKBaSe...


















DAAA~






jangan lupa click jugak.=)

You Might Also Like

1 comments

  1. woooo...so sweet...picnic smbut mother's day..teharu guey..lalalala...

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D

Advertisement