Video adik Atika :))

Assalamualaikum wbt.
Salam sejahtera
dan
Heloo duniaa!! :))

Malas nak taip banyak banyak.. Aku tengah pening dengan aku punyaa surat tawaran poli. Sumpah, aku tak prepare ape pun.. Dah laa nak fly 20/12 ni... hahahhaahha :)) Fly.?? Kuantann kann.. Jauhh kott.. So, aku amek flight jekk :)) hahaha. oke, enough, lame joke! =..=' .. By the all long way, erk.? Aku rasa gabra semacam laa plak nak ke kuantan tuh. Asal ek.?? Takkan belum pergi dah rasa homesick.?? hahaha.. Agaknyaa sebab aku kena hidup sengsorang kan.? Kalau kat Melaka tuh dulu takda lahh rasa nak cuak sangat pergi sebab atleast Ain ada sekali!.. So kurang laah kot gabra dia.. Nih aku kenaa sengsorang... Sengsorang hiudp kat kuantan tuh.. *tipu sgt sengsorang.. ahahaha :)) Dah, aku dah cakap malas nak taip banyak banyak.


So, aku nak share satu video. Aku jumpa kat faceboookk.. Sangat popular yek budak nih sekarang.. haha.. Tapi aku harap, dia tak menyanyi untuk kerjaya dia! Biarlah dia nyanyi just for fun.. Aku sukaa tengok budak nih. Dah laa comel! Seriuss, korang taktau comel tuh mcm mne! ahhaha :)

Nama dia Nurul Atikah Nabila Thane. Umur tahun nih maybe dalam 5 tahun lah kot.. Tapi sorry, dia orang brunei.. Kalau nak kenal dengan dia, pergi la brunei :)).. And one more thing aku suka bdak nih, masa dia nih tengah nyanyi, korang akan nampak passion dia terhadap nyanyian tuh. Aku suka cara diaa sampaikan lagu tuh.. Tak macam budak umur sebaya dia. Eh.? Sejak bilaa plak aku jadi Azmerr junior.?? ahahha.. Oke, do Enjoyy :))




seperti biasa, go to youtube.. Aku still taktau mcm mne nak besar kan video nih :))





P/s : mesti lagi sedap kalau adik atiqa nih mengaji :))




Till then, Choww
DAA~



clickk !!

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D