Aku jatuh Chentaaa :))

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
dan
Anneyong .. :))


Tittle macam ye yee jek aku jatuh chentaa.. haha.. Tibe2 aku nak share benda nih sebab aku jumpa kat tumblr.. Best..! Sumpah, kalau korang bukak tumblr, tak kisah la sape sape punya, mesti korang akan sengih sorang2 depan lappy, itupun kalau korang tengok sorang2 laa.. Kalau korang layan dengan nenek korang, comfom nenek korang lepas nih beli unifi pasang kat rumah dia sebab nak tengok tumblr orang. hahahaha :)) .. And aku rasa korang pun dah sedar yang blog aku nih makin lama di hupdate, makin ke arah korean dah kan.? Well, aku dah makin giler bayang plak kat mamat jambu korea nih!! And for koreanjulitte93 dah memang comfom dah tau yang aku chentaa kan sape.. Laki idaman aku sape.. hahaha :)) .. Korang pun mesti dah tau sape jugak kan.? Well, aku malas nak tulis banyak.. 

Bawah nih adalah moment moment yang mula buat aku jatuh CHENTAA sangat sangat dengan si jeremy a.k.a HONGGI :)) .. Seriuss sangat sangat comel kan.? Hah, korang jangan ambik .. lalallala :p~














And tak pasal pasal, biler aku dah selongkar tumblr orang.. Aku dah mula minat something nih. Jarang sangat sangat aku nak minat benda alah yang satu nih. Yang sejenis dengannya.. Tah nape tibe2 aku boleh plakk minat kat satu benda alah nih..


TADAAAA~



Kalau sape sape yang kenal aku tuh kan, comfom comfom sahih dah tahu yang aku memang tak berapa nak  minat sangat benda benda alah macam nih. Maksud alah kat sini bukan "alah" yang boley buat korang semput atau something like that.. Just alah for something those "benda" .. ahahha.. Aku pun dah merepek meraban.. Anyway, aku ase aku memang dah start minat "rilakkuma" tuh.. Refer gambar kat atas.. :)) Terasa macam comel plak kan.? Sahihh penyakit korea dah melekat banyak sangat. .? ahhaha :))
Ada yang terasa nak bagi hadiah ke.? Or belikan saje2 sebab korang nih memang pemurah.?









P/s : Lagi bape ari jek nak g pahang.. Kuantan banjir kan.? Erhh.?? Lagi lagi laa gabra aku nak pergi.!!! Pleassseee helpp mee!!!!!!!!!!! :)) ..




Till then, Chow..
DAA~





clickk!!

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D