MECHY a.k.a Mechanical Engineering :))

Assalamualaikum W.B.T
Salam sejahtera
dan
Anneyong :))



Hai hai haii!!! I'm back! Perghh, rindu gilerr nak hupdate blog! Seriuss!! Plus rinduu gilerr zamann aku free lepakk lepakk kat umahh tak buat apee, zaman besarr kann badan, zaman menjadi suri rumah tangga yang tak berapa nak suri rumah tangga, serius, rinduunyaa!!!! Sekarang mana ada tuh semua dah.. Aku dah jadi student doe! ahhaha :)) Nak bangga jap! hehe :p

Btw, aku just nak tinggal kan jejak jap supaya korang dapat tau yang aku still aktif dalam blog nih dan still wujud kat dunia ni.. :)) .. FYI, or mybe ada yang dah tahu, aku sekarang dah jadi student POLISAS.. Kan.?? hahaha.. student woih!! Aku amek kos mechanical engineering.. Dia punya mencabar tuh takyah ingat laa kan, tapi setiap kos ada cabaran dan dugaan dia sendiri.. So, dengan ini aku nak bangga jap, sekejap jek, dengan rasminya aku jadi budak DKM1B.. *nama kelas aku daa.. hahaha :)) .. Sikit je doe budak kelas aku.. Ada 19 orang jekk weyh.. And yang paling best, budak perempuan ada lima orang jek :)) ..

Lagi aku nak gtau ape ek.?? Hah, aku sekarang dah jarang update laa kan. Itu korang tau.. Kalau aku update pun, bukan ada orang baca, so, pedulikan dengan aku punya update.. :)) .. Ermm, dah laa, tu je kott.. Hah, sebelum aku lupa, aku balik cuti midsem 18 FEBRUARY nih.. hahahaha :)) .. orang manjungg!!! tunggu kepulangan betaa! :))

So, usha laa gambar budak kelas aku :))






nanti aku uplod lagi :))


Until then, Choww
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D