"Siapa kata tak couple maka tak kenal ?? Kami dulu tak couple, tapi sebelum nikah, kami kenal .. " =))

1:47 AM

Assalamualaikum w.b.t
Salah sejahteraa
dan
Peaceee yaww =)) ..



Ehemm ehem, jangan pikir yang tidak tidak .. Aku still single but not available. Milik Allah dan kedua parent aku :D .. waaahahahhaa =)) .. "Siapa kata tak couple maka tak kenal ?? Kami dulu tak couple, tapi sebelum nikah, kami kenal .. " =))  .. Aaa, bukan aku yang nikah .. Tajuk tuh semuaa pengaruh dari Ustazah Fatimah Syarha . Beliau dan suami beliau .. Oh sweetnyaa ..


Aku sukaa cara penyampaian ustazah nih . Lembut kemain haihh !! Seriusly !! Kalau orang tak insaf or ambik perhatian ape yang dia cakap, aku taktau laa .. Sedapp jekk telinga nih mendengar .. Bape kali aku ulang dengar .. Hah hah, jangan risau, aku still sukakan lelaki .. -___-" ... Dalam penyampaian dia nih, aku suka ayat dia yang satu nih :

"kita bukan komputer ada butang delete ...boleh tekan nak padam masa lampau..."

Bila ada kenangan lampau, memang susah orang nak lupakan kenagan tuh .. =) .. Oke laa, malas nak taip panjang panjang . Korang tengok laa video nih :DD ..


*aaa, macam biasa lah, tekan video nih, tgok kat youtube untuk tumbesaran yang sihat lagi kualiti =))




P/s : waaahhaahaa, terasa nak kahwin la plak . tapi biarlah aku berubah jd macm ustzh nih dulu .. =))
P/ss : holidayy ?? nanti kann .. =))




Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D

Advertisement