Entri Sesaje Sebab Dah Tiga Bulan Tak Post Apa-Apa =))

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peacee yaww =))







Tuhari kan, aku dah bukak blog tau kengkonon nak update lah satu dua entri. Tapi kan, bila aku start nak menaip, aku jadi blank. Aku rasa kosong. Taktau nak taip apa. Padahal idea berlambak je ni. Emm korang paham kan perasaan nak menaip tapi taktau nak taip apa. Kan paham kan kan kan. Even takde apa yang nak diceritakan, tapi at the end korang still nak menaip dekat blog korang tu. Haa macam tulah apa yang aku rasa sekarang. Hahahhahahaha.


Ohh btw ni aku try update pakai tab sekolah yang mama dapat. So please bear with me if ada typo or anything wierd dalam post kalini. Nipun aku login setelah beribu kali try, aku tak paham kenapa aku tak boleh login direct dari chrome. Lepas aku kaji, aku kena login dulu email dekat setting tab ni. Ahh malas AAAAA aku nak cite pepanjang. Haa tengok tu, apehal lahh tetibe jadi huruf besar tuu. Malas aaaaa nak betulkan hahahahahahahahahaha.


Emm aku nak update apa eh, gambar pun tak boleh upload ni pakai tab sekolah mama ni. Video pun sama. Puas aku cari mana button upload, tapi non-hado. Hahahahahahahahahaha noob lah tab ni. Ke sebab tab lama eh, dah tak boleh update. Oh tab ni jenama Lenovo Model Tab3 7. Hahahahahaa. Actually kan ada dua sebab aku nak try update pakai tab sekolah mama ni (even aku tau senanya tab ni lagged nak mampus).


First, sebab phone aku buat hal. Dah lah storage penuh, pastu tak boleh login blog guna browser app phone pulak tuu. Ntah lah. Sebelum ni okay je, tapi sejak dua tiga harini, jadi macam tu pulak. Bila nak login je, akan keluar notification cakap aku punya Google tak update. Padahal aku dah update dua kali dah. Btw phone aku OPPO F1 2016. Yess exactly. Aku rasa sebab phone lama. Bwahahahahhahahahahahahahahaha.


Second, sebab dua tiga harini aku asyik tengok YouTube unboxing pasal tab Galaxy, iPad, Matepad, what else, aku pun lupa dah nama dia. Yess, aku mampu tengok je bende yang aku tak mampu beli. Hahahahahahahahahaha. Aku tau kalau aku beli pun, bende tu tak function sangat pun untuk aku. Kebanyakan orang guna untuk study, bisnes or takpun melukis, dengan kata lain, yang kreatif lah. Macam YouTuber kan, dorang akan edit video menggunakan tablet tu. Sebab easy. And more ringan. Boleh bawak kemana mana je pun. Kannnn. 


And disebabkan itu jugak, aku senanya dah lama pasang angan-angan nak jadi YouTuber. HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA. More kepada reaction video je senanya content aku nak buat tapi tulah aku malas. Aku takde tools untuk start. Camera nak shoot, dslr dah rosak. Nak edit video, laptop dah bagi mokdod. Nak harapkan phone? Asyik penuh je storage. HAHAHAAHHAHAHAHA so terkubur jelah harapan hahahahahahahahahaha. Nak taknak kena tunggu masa jelahh beli fon baru. Hiks.


Ehhhhhh tetibe jadi luahan pulak post ni. Hahhahahaha. Ohh yang mana still follow and baca blog ni, terima kasih banyak banyak. Yang mana komen or tinggalkan jejak kat ruangan chitchat tu, nanti aku free kat ofis, aku reply. Hiks. Okay lah bai. Tetibe jadi satu post. Alhamdulilah. HAHAHAH. Please please please jaga diri jaga jarak sosial please. If takde urusan penting, please lah stay at home okay since dah kena PKPB bagi semua negeri kecuali pahang kelantan dan perlis ni. Okay jom lah kita buat dalgona 2.0. hikassaasaaaassss. Okay bai.










Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D