Battle of the Band Polisas :))

Assalamualaikum W.B.T
Peacee yaww..



Alhamdulilah, dapat jugak update kali kedua untuk hari yang sama sementara broadband masih lagi laju dan tidak berada dalam keadaan lembab macam siput sedut :)).. Aku ada nak citer pasal budak kelas aku mandi manda kan.?? nanti nanti dulu laa citer tuh, sebab panjang sangat. Kali nih aku just nak update pasal battle of the band kat polisas..


Korang tau tak menda tuh.?? Taktau kan.? Meh kasi aku briefing sikit.. haha. Taklahh, battle of the band ni competion antara band budak laki... Memang la budak laki, kalau perempuan, mau kena kejar dengan pengarah gamaknyaa.. haha :D .. Korang tau kan band tuh ape.?? Jangan la bengap susu sangat kan.. haha.. So, dengan anjuran JPP, makan terjadinya laa battle of the band nih.. 


Ada berapa kumpulan entah perform semalam, aku tak ingat plak. Tapi yang pasti aku ingat dengan band apex, "The Last Paper" ,budak kelas roomate aku, RATNA MASHAFIQA.. Seriusly memangg gempak giler.. Bingit doe.. Alaaa alaa LIVE gituh.. Beza takdaa TV3 or RTM or ASTRO yang datang rakam. ahha.. Aku pun eksaited giler bagai nak tengok. And part paling best bilerr aku datang pakai baju kurung. Memang sopan betul la mengikut kehendak akak paras iaitu "pakaian yang sopan". Aku cakap dah aku memang budak baik.So memang aku akan dapat kamsis sem depan. ahhahaha :))


Semalam punya show memang terbaik laa. Aku suka lighting dewan JKE tuh, tapi aku tak suka sangat sound dia. Bingit. Tak sedap langsung!.. hahaa.. Hah, semalam so far oke2 la performance tuh.. Memang sporting habes laa kan semalam. Tapi kan, ada satu band tuh, tak macam menyanyi. Dah rupe melalak macam hilang bini. seriusly macam dah parah. Tapi juri tetap kata lagu tu memang macam tuh, so aku trima jelaa.. :DD hahhaa... Semalam memang penuh satu dewan.. Aku pun semngat bagai duduk depan. Aku ase macam membazir jek pergi. sebab ape.?? Sebab aku tak buat kerja aku. Tapi aku dapat gak cuci mata kan.. hahaha.. Seriusly ada satu band nih drummer dia comel gilerr.. Dah tuh plak, ada yang gitarist dia pun comel gak.. Ada plak Basist dia yang hensem ala ala tough.. ahahha :)) .. Gilerr kan. Biasalah perempuan.. ahhaha :DD


Erk.? Aku pergi bukan sengaja nak g cuci mata oke.. Aku pergi sebab aku nak rasaa feel macam mana bingit nyaa performance semalam. haha.. Sebab kalau kat luar mesti lagi havoc kan.?? Orang pun boley tengok lagi puas.. :)) And aku pun boley usha dengan puas .. ahhaa ;) ... Okelah, see the picture okeh.. Ta banyak punn.. :))


ni band yang first... budak meky woih vokalis dia.. kelas DKM1A..
ter-Bangga kejap.. :))

Full house! Memang macam dalam panggung kan.?? hahaha :DD
nampk bulat bulat merah tuh.?? Tulahh roomate aku dengan aku aku sekali .. :))

Tunggu giliran.. Tak ingat kumpulan ape. haha :D

Eh, aku ase malam tuh takdaa pun band nih yang perform.. Bilerr nih.?? ahhaha :))

Band jemputan.. Band area kuantann jugak..
*dia punya drummer serius comel :))

Sportingg habes laa semuaa penonton malam tuh.. :))


Aaaa, semua gambar kat atas aku kredit kan kat senior.. Sorry amek gambar nih :)) .. Oke, sampai sini dulu pasal battle nih.. lain kali aku update lagi :))



P/s : credit picture -:  Ismail Lightning Ibrahim


Till then, Choww
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D