Khidmat Masyarakat :))

Assalamualaikum W.B.T
Salam sejahtera
Peacee yaww .!!


Aku memang suka sebulan sekali update blog. Sebab nya aku sekarang dah start buzy.. *buzy laa sangat. haha.. Seriusly aku dah start buzy. Macam macam nak kena buat.. Ada penutupan kamsis laa, permohonan kamsis laa, festival JPP laa, ape lagi.? Semuaa nya lahh.. Kebetulan plak nak final dah lagi bape minggu jekk itupun pejam celik pejam celik celik tup tup tupp esok dah nak final.. haha.. *masa memang berlalu dengan cepat. :)) ... Owh, btw, aku budak baik. So doakan aku dapat kamsis sem depan eh.. *kamsis stand for asrama .. Aku taknakk stay luar, seriusly bapak tiri mahal giler perbelanjaan kalau stay luar.. aku nih dah laa boros. :))


Hah, pasal khidmat masyarakat.. Korang tau tak ape benda tuh?? Aku memang dah tau lamaa dah, cuma baru sekarang aku praktik kan. hahhaaa :)) .. Okelah, hari tuh aku ada join JKM student punya outing.. Dah lamaa dah.. Biler ekk.? Jap aku flashback balikk... urmm, rasanya 8 MAC arituh.. Bapak dah lamaa kan.?? haha.. Eh, tau tak JKM tuh ape? kot bengap susu sangat kan, haha.. meh aku gitau. JKM tuh stands for "Jabatan Kejuruteraan Mekanikal" ... So, as a student yang baik lagi cemerlang *student dekan kan.. , aku pun join laa JKM girl's outing day. Why girl's.?? Sebabnyaa hanya perempuan,wanita, gadis atau lebih tepat siswi jekk yang hanya boleh join.. haha :D ... On that day, student lelaki jekk yang kena belajar. haha.. kesiann! ... 


Owh, sebelum melalut dengan lebih panjang, masa program JKM tuh, kitorang kena la buat sikit khidmat masyarakat.. Khidmat masyarakat nih sejenis or lebih tepat dikenali dengan sikap yang ramah tamah untuk membantu menolong dalam mengemaskan sesuatu tempat atau tempat. Ataau dengan bahasa mudah nya gotong royong bersihkan kawasan.. Aku eh kitorang studnet JKM nih kena laa bersihkan TC stand for Teluk Cempedak. Seriusly aku rasa second time aku sampai TC, tapi jakun dia macam tak pernah datang :)) .. haha.. Memang macam rusa dapat telur.. eh.?? Oke, enough.., let's see the picture .. :))


Memang gambar tak banyak kali nih. Actually banyak jek. Tapi semua tuh bukan gambar kitorang buat khidmat masyarakat, Semua nya gambar photogedik sana sini sinun.. So, kalau aku rajin, aku akan update lagi citer yang selanjutnya okeh. Kalau rajin laa.. :DD .. Btw, ada lagi tau khidmat masyarakat yang aku buat.. Tapi yang kali kedua tuh aku buat kat kubur. Masa tuh under program Say No To Zina.. Bapak memang best even dengar tajuk macam boring and kelakar. Opps, gambar masa kat kubur tuh takdalah sebab kat kubur kan, hormat laa sikit.. Datang nak baca yasin kan.. :))


Itu je kott untuk update aku kali nih.. Lepas nih tunggu plak story pasal outing budak kelas aku eh.. Kitorang g mandi manda kat sungai. Seriusly best! hahaha.. :)) .. Banyak gilerr gambar.. Tunggu.. 



P/s : nak tukar poli ke tak eh.??



Till thenn, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D