Okee, nak FINAL kan.?? :D

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera
and
Peacee yaww :))


Okee, alhamdulilah, aku still dapat hupdate lagi :D .. Tapi sayang, aku hupdate pun still dalam keadaan asingment yang berlambak -.-" .. Setelah tolak tambah darab bahagi per kan dengan darab, satu benda pun aku tak sentuh lagi.. -.-" .. Oke, sangat melampau kau yekk jieha .. Ape nak jadi hah.?? Ahh sudahh, merepek dahh..


Sekarang nih aku banyak kelas ganti. And tak lupa jugak test test yang banyak tertangguh dan jugak assingment for PB banyak yang tak buat lagi.. Buat masa sekarang, kelas aku yang dah habis BI and Sc. Itupun still kena datang kelas next week.. Dah laa next minggu last. Minggu lepas minggu depan aku dah exam dah.. Yeahhh, aku dah nak final. Jyeahh!! jangan tanya aku mana study week.. Sebab nyaa .......

POLISAS TAKDA STUDY WEEK
actually depends on lect.
But aku nakk balikk rumahh weyhh!!!!!!!!!!! T________T

Korang tau last aku balik rumah biler.?? Yupp, cuti mid sem lepas.. And korang tau kenapa aku tak balik?? Sebab nyaa takdaa cuti yang agak lamaa. Bayangkan laa kalau weekend tiga hari , jumaat,sabtu and ahad balik rumah kat PERAK nun jauhh diasaanaa tuh, NUN JAUHH disanaa tuh, aku cumaa bawak balik penat jekk weyh, Macam sia sia jekk aku jalan jauh weyh.. Tapi yelah, bak kata Yaya, janji jumpaa family kan.?? Aku takleyy laa, even nak jumpaa family je pun, kena jugakk jaga kesihatan diri *owhh, now aku selsemaa ... sreett sreettt . :)) *tarik hingus :DD ...


Ahh sudahh, Final aku tah kemana.. BTW, aku start 23/4/2012. And mybe last paper aku sampai 3/5/2012 kot.. Oke, GUdluck kat korang eh.. 

Till then, Chow..
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D