Alhamdulilah . Sungguh tak Ku Sangka, Tak ku Duga .. =)

Assalamualaikum W.b.t
Salam sejahtera
dan
Peacceee yaww =))




Alhamdulilah .. Bersyukur sangat sangat .. Thanks to Allah .. =))


Haa, korang nak makan ape .? Cakap jek.. Order jek .. Pastu, sebut nama aku .. Comfom aku datang .. Hari nih aku belanjaa korang semuaa ! muaahaa, tpi korang laa bayar =D .. Goshh !! Aku happy sangat sangat .. Bersyukur sangat sangat .. Tau sebab ape ? Sebabnyaa result untuk final exam aku dah keluar hari tuh . Yeah, hari tuh . Dah dekat seminggu dah .. huaahuaa!! Owh owh, part paling best, aku langsung takda repeatt .. Yeahh :DD .. Takdaa repeat.. No repeat, No carry . Alhamdulilahh :DD .. Tapi tulah, result aku oke, kamsis lak tak dpat . Dah laa tak dpat, rumah sewa pun tengah mencari . Tapi rasanya kaklong a.k.a pika dah dpt kan dah kot . Thanks alot pika :DD ..


Berdebar gilerr nak lihat keputusan tuh weyh! Tapi bila aku tengok tang kedudukan tuh, nervous aku makin berkurang . Tapi still nervous weyhh !! Hanyaa tuhan jek yg tau mcm mne nervous aku ! Tapi aku tak lah se-teruk ratna sampai nak bukak pun takut . ahahha . sorry ratna =)) ..




Dan finally .. Haaaa .. Taaaraaaa ..!!!!!!!!! =))




Alhamdulilah. bersyukur sangat sangat .. tak expect langsung =)) ..


Mula mullaa gelabah masa nak final, nak jawab soalan, dah abes dengan paper, gelabah plak dengan result . So, sekarang dah dapat result, aku gelabah plak nak naik sem 2 .. Takut weyhh!! Cuakk !! Takk suree !! Semuaa ada weyhh !! Senior aku pun kata, *eh, senior.? ahha .. alaa, sam je pun.. Sam pun dah siap cakap kat aku yang sem dua(2) nih lagi mencabar  . Aku taktau laa nak teruskan mcm mne .. Sem satu nih pun aku dah banyak sangat mintak tunjuk ajar kawan kawan sekeliling aku . Seriusly, banyak sangat sangat weyh .. Sampai tak terbalas aku .. =)) .. Sampai aku pun dah malu sangat dengan dorang . Bukan malu ape, malu nk mintak tolong lagi . Kadang kadang kan, biler aku sendirian, aku sukaa pikir, tenung balik ape yang diorang dah buat untuk aku ! Aku kadang kadang serba salah .. Seriusly !! .. 

Urm urm, btw, Thankss sangat sangat kat korang yang banyak tolong aku .. Kepada budak budak kelas aku : 
yaya, sha, farah, akak, zaky, muiz, hafiy, ikhwan, ezzany, fasrah, ipin, kuma, quentin, daus H, daus A, usama, raja, 
*aku rasaa aku dah sebut semua dah .. =)) .. Terima kasih sangat sangat kat korang yang selama nih dah banyak tolong aku , dah banyak bantu aku . Tambah dalam bengkel .. haha . Aku lemah sangat weyh  .. Aku memang tak reti =) . Tapi takpe, aku akan belajar jugak .. *err, toolak welding dengan drawing boley ?? HAHA ;D .. Thankss kat korang again =D .. *korang baik terharu =) . joke . heee =)) 



Eeh, ter-Emosi plak aku malam nih . Sampai aku lupaa aku ada hal dengan ratna . Nak buat sesi luahan hati jap . hahaha . sorry ratna . Akan ku habiskan penulisan malam nih jugak . Owh owh, sebelum aku akhiri penulisan aku nih, aku nak tunjuk something .. haha :D


*angkat kening, angkat muka, mata jeling atas, tangan ke bahu, lidah terjelir .. wahahahhaa :DD ..
bangga mak pong riuh sekampung tau =D





P/s : ptg td kluar tgok wayang dgn adik adik sahaja .. first time =) ..




Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

0 comments

thanks for dropping your comment.. =D