2017! What's up?

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
and
Peacee yawww





God! Please help me. I want to write something tapi idea langsung takda, cemana ni? Helppppp. Hohooo. As you can see, ini adalah post pertama aku untuk tahun duaributujuhbelas. Yeahh, aku tahu dah hampir tiga minggu berlalu tapi sape kisah kan? Haahahhahaa. Nak jugak wish, SELAMAT TAHUN BARU SEMUA. Semoga tabah dalam mengharungi dugaan dann cabaran untuk tahun ni. Keep moving on cause past is past. Hahahhaa. Nak jugekkk. Kbai.



So, apa cerita kalini? Hmmm, nothing much. Like I said earlier, nak update blog tapi idea langsung takda. Taktau nak cerita apa. Hohooo. So kita random jelah dalam entri kalini okay. Ohh btw, ai kat rumah, tengah semester break. Kalau ada baca post sebelum ni, aku ada buat satu post pasal planning masa cuti sem. Nak tau apa aktiviti aku sepanjang tiga minggu dekat rumah ni?



Sumber : Twitter




Tadaaaa! Yup. Tiga benda dalam gambar tuu. Tapi computer tu digantikan dengan phone lah, aku banyak main phone dari main computer. Masa taip post ni je haa aku baru bukak laptop aku. Hohoo. I know it's suck. Nak menyesal pun tak guna dah. Lagi beberapa minggu je nak balik Melaka. Tapi sebelum tuu kita jangan buka cerita melaka. Kita buka cerita pasal bilik. Why? Sebab aku macam dah puas hati sikit lah dengan keadaan bilik aku. Hohoo. Takda buat apa sangat, cuma ubah meja je. Hhaahahahaa. Tapi okaylah bilik tu cuma perlukan kerja-kerja permbersihan je sebenarnya. Hahahahhaa.




Nanti bila dah habis kemas semua, ai uplod hasil dia eh. Tu punn ntah bila dapat habiskan kahkahkah. Doa lah ai dapat beli cermin dengan cepat. Hahahahaa. Ohh sebelum tuu, tuari aku dah habiskkan dua cerita korean drama. Heee. Dalam masa seminggu je. Sampai je perak, aku terus layan cerita Please Comeback, Mister. Lakonan Rain tu. Ohh btw dia dah kahwin dengan Kim Tae Hee. Aku okaay, tak meroyan lagi tapi tulah, sedih yang amat sebab mamat korea yang mula-mula aku jatuh chenta dah kahwin. Huhuhuu. It's okay it's alright. I am okay. Selagi Hongki ada. Hahahah. Tumpang bahagia lah jugak. Masing-masing cantik dan handsome tuu. Anak mesti tak comel k gurau je bai.



And cerita kedua aku baru dapat habiskan ialah Modern Farmer. Okay cerita dah lama, aku tahu. Baru sempat habiskan sebab sebelum ni tengok separuh jalan sampai episod 10 je. Hee. Of course lah aku layan sebab ada hongki je. Hahahahhahaa. Boleh tahan kelakar lah. Comedy kan. Hee. So lepas ni tunggu Goblin. Dah nah habis weh. Minggu ni last. Maigod sedih nak mampus bila Goblin mati, ai mean lesap dari dunia. Wehhhh, menangis wehhh T_T . Dah nak habis dah, Sedih tapi at the same time eksaited jugak nak tahu ending dia cemana, hope kalau ada plot twist, jangan lah buat cliche sangat. Harap-harap ending dia ada whoaaa macam tiap-tiap minggu ni. First time tau aku sanggup tunggu tiap-tiap minggu download. Selain running man lah. Heee.



Okaylah, kalau dah random tu random sangat sampai kemana-mana dah aku taip. So, later ai sambung. Ohh last-last, nak tanya, bloglovin tu apa eh? Kbai. TGIF. 








Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

5 comments

  1. Syok kan bila ada dlm ultime bermuda triangle tu..

    Haha sama lahh..rain tu mcm first bias lah...xsangka dah kawin pun...

    spitoutkata.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dah tengok ke episod 14 Goblin?

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D