Lazada 11.11 Blogger Contest - Unboxing time

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
dan
Peace yaww =))



https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1




Macam mana dengan Lazada 11.11 shopping festival baru-baru ini? Adakah anda berjaya mengharungi nya? Atau anda berjaya lemas dengan menghabiskan duit anda? Mampuih lah nak survive sampai hujung bulan. hahahahaa. Fuhhh, meriaaah gilaa weh. Kemain semua orang beli barang-barang yang memang tengah murah gila. Pakat semua share link untuk tolong slash kan barang. Tak terkecuali mama dan kawan-kawan sekolah dia. hahahahaha. 


Yang mana terlepas tu jangan risau, Lazada's Shopping Sale akan kembali pada 12.12 pulak. So don't worry. Korang boleh save duit dari sekarang untuk start membeli-belah pada 12.12 nanti. Masa 11.11 tuhari pun aku takdalah shopping banyak sangat barang. Kalau korang perasan aku ada join blogger contest lazada yang sebelum ni, korang boleh check di SINI. Kat post tu aku ada list kan barang yang aku nak beli. Tapi haaaaaa, jeng jeng jeng. Lain aku list, lain aku beli.


So, post kalini aku nak buat unboxing time! Yup, unboxing time. Hahahaha. Since Lazada Blogger Contest pun dah extended dia punya contest sampai 25 november, korang sempat lagi nak join. Yang mana dah join sebelum ni boleh je kalau nak join lagi, post entri baru so that peluang nak menang hadiah tu lagi tinggi. Hehehe. (Sebab tu aku post lagi). Okay kalau korang nak join, boleh tekan LAZADA ni dan jawab soalan yang Lazada tanya.




What did you buy during Lazada 11.11 Shopping Festival? Show us the great deals you found!










Tadaaaaaa!! Finally dapat jugak belikan Air fryer. Walaupun lain jenama daripada sebelum ni, tapi atleast it's fucking air fryer. The same thing. Hahahahhahahaha. Murah gila woi. Sakan lah beli. Mama pun eksaited gila. Dapat pagi tu, malam tu dak try guna goreng kentang. Nasib baik condition still elok tiptop. Walaupun sistem tengah brake down sebab terlalu ramai orang yang menggunakannya.









Yup. From the same brand. Apa mimpi mama ntah tetibe nak beli bread maker ni. Habis lah lepas ni makan roti jelah. Hahahahhaa. Murah gila woi serius. Since jenama pun boleh dipercayai dan paling penting ada cop sirim, so aku pun tolong lah belikan. Yup. tolong belikan je. Hahahhahaha (pepaham lah duit sape kan). 



Okay so dua barang tu je aku beli. Actually aku satu barang, mama satu barang. But kisah apa kan, aku yang setelkan semua hahahahaaha. Nak harapkan mama yang order hmmmmm... hahahahhhaa. Okay what dua barang. Nasib baik lah duit tak mencukupi. Masih lagi mampu tahan nafsu walaupun terlepas dua barang. HAHAHAHAHA. So gais jangan lupa join untuk menang hadiah menarik. Click link ni untuk join.






Till then, Chow
DAA~

You Might Also Like

2 comments

thanks for dropping your comment.. =D