Khurafat jep weyh.!!

Assalamualaikum wbt
Salam sejahtera






Uish, petang tadi aku dengan 5-6 orang kawan, pergi laa tengok wayang.. Nak taw citer ape.?? Citer KHURAFAT laaa.. Agak best laa jugak.. Tapi mengikut pendapat atau pandangan aku laah kan, cter tuh agak bosan laa jalan citer nyer.. Tapi sumpa, kalau bab saspen saspen nih, kalau bab seram seram nih, kalau bab terkejut terkejut nih.. Aku salute citer nih laa beb.. Aku bagi bintang 5 drpda 10...

*Heh, asl 5 star jep.??

Hey, kira okelah aku bagi daripada tak bagi kan kan.?? haha.. Bersyukur laa dengan apa yang ada. haha..Betul, aku nih nampak jep fizikal mantap, tapi dalam hati ada taman laa weyh. Bunga berpasu pasu..haha  Ehem ehem, tp kalau setakat bunga bunga yang pink jep yang hidup dalam hati aku nih memang tak jalan laa hidup aku nih.. Kena ada jugak bunga bunga yang mantap macam bunga taik ayam ke, bunga raya ke, hah, paling kurang pon bunga kertas atau bunga plastik. hahaha... Hey, kira oke laa tuh kan.. hahaha..


Oke, back to dashboard.. Betul weyh, aku pun agak terperanjat weyh bila tengok citer tadi. Hahaha.. Saspen nyer banyak jugak laa.. Part yang taley bla kan bila akhir akhir citer tuh, time diorang eksiden, boleh plak si Johan @ Syamsul Yusof angkut sekali mayat Anna @ Sabrina Ali.. Kira konon macam nak selamat kan laa mayat Anna nih.. Sian mayat tuh, dah mati bunuh diri, then mati lagi sekali coz keta mayat eksiden. HAhaha...



Tadi aku hangout dengan ain desa,fathin bamir, syairah, syafiq hafifi, and wafie push push. Yelaa, dorang laa yang aku p tgok wayang sekali..ahaha.. Hah, tadi kan kan, wafie dapat tgok 2 story dlam masa yang sama. haha.. Sebelah wafie masa kat wayang tuh, ada kapel taw.. Aku bukan niat na ngutuk taw.. Tapi kalau korang ada masa tuh, kalau korang tengok kapel tuh, mesti korang gelak gila gila.. haha.. Eh, aku bukan nak mempertikaikan apa yang Allah da beri, tapi....


Hurm, lantak lah, aku na ckap jugak.. Ynag minah nyer badan gempal gempal siket, muka tada laa cun mana, setakat berdiri kat pasar tani uh, cantik lagi m.cik yang jual karipap sardin. haha.. tudung ta pakai, kira free hair laa nih, Then yang mamat nyer plak kurus kering jep.. Rendang plak uh.. Muka pon, alahai, setakat muka p.cik yang berlakon dlam iklan astro, "MACAM MACAM ADA." tuh hensem lagi.. Korang ingat lagi tak.? Tak ingat korang pandai pandai laa amek contoh mane mane p.cik yang hensem siket uh. hahaa..



Hah, boleh plak dorang tuh wat maksiat kat wayang tuh.. hampeh.!!!  Amek kesempatan laa konon nyer tuh dalam gelap gelap uh.. Prob is kalau buat senyap senyap tape.

**cewah, mcm aku bg dorg wt mksiat.. eh, tidak tidak,, aku nak cegah.. haha..

Tp ini tidak, si Wafie tuh boley plak dengar ape yang dorang buat. ahha.. Lawak laa.. Dah laa dorang salah port nak buat benda tuh.. Nak nak lak si Wafie plak yang dengar.. Memng kecoh dengan kitirg kitorg nih laa.. haha.. Seb bek laa aku ta  jd pegawai mencegah maksiat dan dan tuh jugak. Tidak tak psal psal mamat tuh dpt kawin free. ahhaa..


Erk, nih aku nak smbung balik ape kitorang wt pas tgok wyang. Hurm, pas uh, kitorang g lepak TESCO MANJUNG yang baru bukak.. ahha.. Aku baru fes tym samapi petang tadi. ahha... Best jugak.
*Heh, ko.. sumer tempat best..
**Ekeleh, dah mmg best, aku kater laa best.. tAPI...


Oke, aku ngaku tesco tuh bosan siket.. ahha.. tataw laa nape.. myb coz Popular tak buka lagi kot. hahaa..
lantak pi laa.. Then kitorang sumer pakat test nak jadi ADUN manjung.!! Hahaha/.. Yelaa, mne tak nyer, pakat p lawat kawan2 yang kerja at TEsco tuh. hahaha... Tada kerja kan kan.??
**Coz tada kerja laa kitorg wat. hahaa..
 BTW, aku ada beli magazine yezz.. hahaha..


Oke2, last but not least, aku min ampun minx maaf bg sape yg bace blog aku nih, yg ta tgok ag cter Khurafat, tbe2 da taw siket2 pasal cter uh.. Ta suprise laa kan kan.! haha.. oke lah, pape pon, petang tadi pada 20 Januari 2011 adlah hari yg fun. ahhaa...







DAAA~

You Might Also Like

1 comments

thanks for dropping your comment.. =D