Jalan jalan sebelum kejar cita cita :))

Assalamualaikum W.B.T
Salam sejahtera..
Salam Aidilfitri..
Hai guys..
Peaceee ;))...




Yeahh, bertemu kita kembali dalam entri yang baru.. Aaaa, korang still lagi dalam mood raya.?? Or dah berubah ke mood bekerjaa/bersekolah,.?? haha.. Kesiann.. Takpe takpe, raya masih ada lagi, kata raya sebulan, kan.?.. haha.. Enough, malas aku nak taip panjang panjang.. So, korang ada baca tak cerita yang aku past dekat SINI.?? Ada, ada, ada.?? Kalau ada baguslah, macam mane komen korang.? Best.?? Bagi yang tak baca tuh, takpe lah, satu hari nanti korang akan baca jugak kan... ahha.. Mana yang feeling2 malas nak baca tuh, pun takpe, korang boley tandabuku dulu.. haha..



A friend is one who knows you and loves you just the same.


Aaaa, ape ek aku nak tuliss.?? Tadi punyaa laa membuak buak idea datang tanpa segan silu nyaa. Sekarang langsung blank takdah hapa.. cehh cehh.. !! Ggrrrr.. ;-- Eh, sejak bilaa aku reti pakai "Grrr" segala nih.? haha..tetibee.. Hah, korang dah tengok cerita FINAL DESTINATION 5..??? Dah.?? Erk, aku yang lambat.?? bertapee noobnyaa aku ==' .. Alaa, lekk laa, tak kisahh laa noob ke, nod ke, alkisahnya janji aku dah tengok.! haha :DD.. Well, aku just nak cerita yangg aku keluar hangout dengan Alia Azmi.. haha.. Bilaa.?? Alaaa, baru jekk semalamm.. Raya yang ke-7 kitorang dahh keluar hangout pergi tonton wayang.. Bukan ada salah ape punn.. kann.?? hahaha :DD


Kitorang keluar pukul 10 pagi.. Oke, tipu jekk tuh.! Macam korang tak pernah kena dengan janji melayu. haha.. Oke, kitorang nak tengok cerita Final Dest tuh pukul 11 pg.. Then rancang keluar rumah konon pukul 10 pg laa aku nih. Alia tak kisah sebab rumah dia dekat jek.. Kitorang janji pukul 10.30 pagi dah ada laa kat TESCO idaman rakyat manjung tuhh untuk berjumpa.. Atlast, aku keluar pukul 10.30 pagi, agak lewat kan, tapi orang macam aku nak bawak motor laju laju memang tak lahh kann.?? Setakat speed 120km sejam tuh ada laa.! HAHAHHA.! sungguh menipu.. Takda lah, slow jek aku bawak,  janji sempat sampai pawagam pukul 11.. Oh yea, kitorang pergi satu motor..

**Tadaaaaa... !!! 
Terimaa kasih Aliaa kerana berjaya menunaikan hasrat aku untuk belanja tiket wayang.! hehe.. 
Gomawo chingu ..!!


Hah, aku dah tengok dahh.! Ada bukti lagi weyhh.! Kau hadoo.?? erk.?? Seriously, cerita nih tak pernah menghampakan aku dari scene yg pertama lagi.. Eh, maksud aku dari filem yang pertama diterbitkan.. So, kira nyaa boleyy laa aku nih diktegorikann sebagai peminat setia filem nih.. ahahaha.. Tapi, FYI, cerita final dest 5 ni laa cerita siri yang first aku tengok kat wayang.. HAHAHA.. Give a big clapp.. So what.? Dah laa orang belanja.. hehe, tengs aliaa.. !! Yang lain lain siri tuh aku tengok kat tv jek, tak pun Dvd laa.. JIMAT kott.. haha.. Dah laa time kitorang tengok cerita nih, ada 6 orang jek dalam panggung tuhh.. mana tak nya, hari isnin orang bekerja.. haha.. Hah, Mau tak ngerii.?? Agakk menakutkan jugakk laa,, Kalau ramai2 takpe lagi, ini 6 orang jek.?? Memang sunyi sepi.. Just ada part part tuh, macam biasalah, ada 3 orang girl cina, duk terjerit jerit.. *ayat nak cover aku yang menjerit. hahaha.. Hello, certain2 part jekk.. Tuh pun bukan jerit menngada, jerit terkejut jekk.. HAHAH ;DD


Lepas abess tuh, terus pergi the store plak sebab nak cari barang si Alia nih.. Almaklumlah, orang nak masuk U dahh.. Dah abes, tak jumpa mana mana barang yang dikehendaki tuh, terus melulu pergi TESCO kesayangan rakyat manjung tuh untuk makan.. Menu utama yang kitorang pilih bagi mengisi perut yang tengah berbunyi lepas abes keluarkan tenaga untuk menjerit terkejut ialah...... JENG JENG JENGG... *dengan nada muzik gabra sekali...





**Hah, amek kau.! KFC tuhh u'olls... Kau hadoo.??
Tak mampu nak kenny or chicken rice shop =.='


 **Hah, nih alia punya orderr..


Sebelum nak masuk makan tuh, kitorang masing2 pakat duk pikir lapanpuluhempat kali nak makan kat mana, nak makan ape, yang si Alia nih nak makan nasi, tapi duk ngidam nak KFC.. Aku plak tak kisah mana mana, janji tolak batu, kayu, dgan tiang lektrik. haha.. Sudahnya, buat keputusan dengan nekad nak makan KFC.. So, aku cadangkan kat Alia order jek Nasi Ayam KFC.. Ada nasi, ada ayam.. Kan senang.?? hahah :DD
Aku punyaa simple jekk.. Order snack plate.. Senang.. Jangan lak order snack plate kat McD lakk. hahaha :))


**Tadaaaa
Yang nih aku punyaa..


Aaa, abes makan macam biasalahh, jalan jalan bagi reda sikit kekenyangan yang melanda diri.. Sambil sambil tuh boleyy laa cari barang yang Alia tak abess beli tuhh.. 
Oke, actually niat sebenar aku nak jumpa alia semalam sebab hari ini, 6/9/2011, hari selasa, Alia azmi telah berangkat ke SERI ISKANDAR je punn.. Untuk mendaftarkan diri sebagai pelajar baru untuk sesi ape dan berapa aku taktau, yang pasti untuk pelajar yang nak amek degree.. haha.. So, kira perjumpaan semalam untuk kali terakhirr laa kiranyaa... Aaaa, no no no, taknakk laa sebut kali terakhir, macam dia betul2 nak pergi jauh plak tak balik balik.. haha.. Takpe, anggap laa sebagai meraikan Alia masuk U..


So, kepada Alia my bestie foreverr.. Kau dah masuk U nih, jangah laa lupa kan aku ek.. Jangan laa nak sombong dengan aku.. kann?? haha.. Jaga diri kau leklokk.. Mentang2 dahh jadi senior awal-awal, jangan kau nak ngada ngada buli junior.. haha.. And, kalau kau dapat sorang dua orang senior tuh, bagi laa kat aku mana mana patot.! HAHA, kidding je deyhh.. Ingat janji kita ekh.. Janji KoreanJuliett.. hahaha.. Anyway, aku sentiasa doakan kau yang terbaik.. Aku sayang semua bestiess aku..!!
Gomawoo alia.. Miandhae chingu.. Naidjima.. Uilyo meogji.. jaljinasayo.. Bogo shipo geoya.. Saranghae bepeu..!!


**Seriously, really gonna miss you like heavenly ;))



 **Bestfriend foreverr sampai mati.. hehe =)




P/s : Aku plak pasnih nak ke Poli..  haha :))








DAAA~

You Might Also Like

2 comments

  1. iskk iskk iskk .. mleleh leleh hingus n air mata cap eyemo aku bca menatang neyh .. jongmal gomawo chingu ! jongmal bogo shipo T________T

    ReplyDelete
  2. hahaha.. rilekk derr.. cap eyemo murah je tuh kan?? haha.. oke, jongmal saranghae chingu. :))

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D