Lepas seorang, seorang pergi.. =(

Assalamualaikum W.B.T..
Salam sejahtera..
dan
Salam 1 Rasa.. :)


Seohyun Girl's Generation

Agaknya bila aku nak jadi gorjes macam dia ek.?? Bulan depan.?? Tahun depan.?? 20 tahun depan lagi.?? HAHAHAHA :))


Wahh, kemain lagi kau jieha..! Berangan tak hingat dunia.. Agak agak laa pun nak jadi macam seohyun. kan.?? Aaa, aku suka betul tengok minah nih.. Cantiknya lahaii.. Cair doe.. Super goddes.. hehe.. Tetambah bila korang tengok dia dalam show WGM ( We Got Married), dia ngan yonghwa couple.. Lahaii makk aii, bangun dari tidur punn still cantik.. Tulah di katakan natural beauty.. kan.?? Err, lari tajukk..




Aaa, adalah dua tiga hari lepas,*padahal dah seminggu lepas, aku keluar dengan kak nab dan kak pong.. Pandai doe dorangg meng-Hanjing aku keluar.. Macam nih, aku ingatkan saje jelaa nak keluar lepak lepak, si kak nab tu hah, call aku ajak keluar esoknya, dengan alasan kak pong nak beli barang sikit. Aku pun on la memandangkan aku cakap amek aku kat umah sebab motor memang takda *salah satu punca---m.a.l.a.s.. :))
Lepas tuh, malam tuh aku chat ngan kak pong kat FACEBOOK, aku tanya la nak amik aku pukul berapa, dia kata lambat sikit la sebab nak pergi sekolah. Aku pun ye ye jelahh, kot la kemaruk rindu nak jumpa cikgu cikgu kat sana kann.. haha.. Then, aku cakap takpelah, biar dorang g sekolah dulu sebab takyah nak ulang balik amek aku. Then kak pong lak kata takpe.. Dia amek aku jelah terus..


Alkisahnya bermula dari sini.. Si kak pong a.k.a Fathin, tanya aku, "ada tau apa apa tak."?? Aku tanya la balik dengan muka pelik "tau ape".?? *Perbualan wall to wall yekk :))  Pastuh, korang tau si fathin nih jawab ape.?? Dengan muka tak bersalah *muka dia masa tu lah, mana aku nak tau macam mana, dia boleyy cakap "ah ha, kalau nak tau kena la belanja dia ayam penyet.. Watt theee... =..= .. hahaha. Aku rela taktau daripada belanja dia makan ayam penyet. HAHA :))  Err, daripada duk bla bla bla, baik korang terus hayati gambar.! haha :))


 :))



Nilah driver kitorang masa hangout tuhh.. Oops, sorry.. hehe.. No lahh, just kidding.. 
Ohh, btw, dia merangkap PA tak bertauliah tanpa gaji untuk Siti Adilah a.k.a Kak Nab kita pada hari tersebut.. Hanya memerlukan sehelai kertas putih bersaiz A4 yang dilipat empat dan sebatang pensel tekan yang dah digigit gigit oleh makhluk Allah kat hujung kepala dia tuhh.. :))



 Tadaaa.!!! Yeahh, dengan baldi segala yekk..
Actually nih la tujuan sebenar kitorng keluar.. Nak beli barang barang untuk Kak Nab.. Hah.?? Nape beli.?? Well, nih semua barang keperluan dia untuk masuk asrama.. Yess, she gonna further her study.. Sangat sedih hokeh bila aku dapat tau dia nak sambung belajar dah *serious aku sedih laa.. Dengan tiba tiba lak tuh.. Tak pasal pasal aku keluar dengan dorang dapat berita terGEMPAR.. 
Nampak sangat bertapa noob nya aku =.='


Dengan segala keterpaksaan, aku menelan jugak perit yang aku rasa dan kesedihan yang aku tanggung di atas pemberitahuan yang amat mengejutkan *takyah nak emo sangat lahh kan.. =.='
Aku pun tolong tolong la mana patut.. Siap pilihkan lagi botol air nak warna ape dan besar mana.. haha.. Kan aku kawan yang baik.?? :))


See.!! Aku takyah cakap banyak laa.. Dah banyak bukti menunjukkan yang aku nih seorang kawan yang baik.. haha.. Siap suruh pilih seluar sekali.. Mula mula pergi kat tempat saiz aku, rupanya kawan aku nih kecik molek comel lotteyy jekk.! HAHA :))


Dulu dulu masa kecik kecik comel comel putih putih gebu, ada laa simpan impian dan angan nak jadi model. kann..?? Sekarang dah besar gedabak nih memang tak lahh.. kann.??
Hanyaa mampu pegang benda alah tu jelah.. Malu gakk woihh nak pegang benda tuh sambil pandang camera. Kau hadoo.??? :))



Kak Pong memang teringin sangat nak jadi model. Dulu kemain kalau tak lepas SPM , dia nak jadi model.. Sekarang SPM pun hokehh dari kitorang, kira terkubur la niat tuh. Tapi jangan rissau, walaupun PA yang tak bertauliah dan tanpa gaji sekalipun, cadar jenama AKEMI memang sentiasa memerlukan model promoter mcam kak pong nih hah.! ahhaha :))
Just kidding.. Tak baik marah. Nanti kena jual.. :D



Masing masing laa duk pakat nasihat si kak Nab nih hah..

K.N  :  Nak g sana kena bawak megi tak.??

Esah  :  Alaa, kat sana macam la takda megi..

K.P   :  Hah, kau kat sana, nak makan ape.?? Bawwak 3-4 bungkus, nanti kang kebulur pulak. Aku taknak dengar cerita esok esok keluar berita yang ada sorang pelajar kolej mati kebulur.. Bawak jekk spare part.. Kalau ada yang mintak sikit tuh kau tanya dulu, ada saham ke.?? :))

Agak agak la 3-4 bungkus kan.? haha.. Oke, sori yek Kak Pong dan Kak Nab, aku reka cerita.! 
HAHA :))


Memang penat doe berjalan seharian suntuk.. So, last check point kitorang pergi makan.. Nyumm nyummm :p


Tadaaa.!! Nih Kak Pong punya.. Nasi.. err, nasii.. nasi ape ek.??
Hah, nasi goreng tomyam.. Sedap gak la.. Mau tak sedap, habis jugak nasi dia.. hhahaha :))


Aku dan Kak Nab kenyang makan sos dia.. =..= ... Pehh, punyaa la banyakk sos kat nasi pattaya dia nih.. Ley simpan pakai esok.. Sedap gak laa...
*Jangan tanya nasi aku habis ke tak :))





TO Kak Nab err nama betul Siti Adilah Azhar.. ::
Kau dah pergi belajar tuh, dah jumpa kawan kawan baru, jangan la lupakan kami noks.. Jaga diri elok elok kat tempat orang tuh.. Kita datang tempat orang, so, buat cara datang tempat orang. haha ;))  Aaa, jangan lupa diri sangat.. Kau tuh kat Shah Alam, so, takut culture shock lak..hehe. Err, ape lagi nih.?? Cepat, aku nak list banyak banyak nih. haha..
Hah, dah ada peluang sambung study nih jangan la plak main main macam SPM ari tuh.. *tuju kat aku jugak :))  Belajar elok elok okehh.. Kata nak kahwin dengan DO***R.. hahah :)) 
Take care and have fun hokehh.. Sayang kau lahh..
LOVEE Big big.. haahah :))



Dari kami ::

Adik adik kau yang comel cute mute *uwekss..

Kak Pong (Fathin Bamir), Esah (Jieha Nasir), Kak Limah (Ain Desa)



P/s : Bila laa nak jumpa balik :((



DAAA~

You Might Also Like

1 comments

thanks for dropping your comment.. =D