Surat untuk JKKK :))

10:08 PM

Assalamualaikum W.B.T
Haii guyss...
Salam sejahtera semua nya.. haha :))



Ahhaa.! Agak kelewatan aku nak hupdate.. Well, sekarang makin menjadi jadi plak aku layan cerita korea.! ahaha. So, sekarang aku tengah layan cerita My Girlfriend is Gumiho.. Aku dah tengok sampai episod ke lapan dalam masa tiga hari. Hahaa.. Agak kemajuan sikit untuk diri aku. Sebab ape.?? Sebab aku kalau nak layan cerita korea nih selalu nya amik masa seminggu untuk habiskan 4episod. Hua hua huaa.. Tahniah untuk diri aku..



Oke, lupakan pasal korea segala*asyik asyik korea, naik jemu dahh.. haha.. Nih aku nak tanya, masa sekolah rendah korang ada belajar format nak tulis karangan surat kiriman rasmi tak.?? Mesti la ada kan.?? Tak caya tanya la adik adik korang yang masih belajar kat sekolah rendah.. Alaa, tak pun mesti korang tau laa format macam mana nak tulis surat kiriman rasmi kan.?? Hahaha.. Karangan plak mesti pakai bahasa baku kan.?? Bahasa kalau boleh nak kalahkan A.Samad Said.. kan.?? Err, oke oke, abaikan.. So sekarang aku nak korang tengok.. Jangan la plak jadikan contoh.. Memang tak lahh kan.?? ahhaha... Jom, let's check it out..!!!!!!!!!!!!





HAHAHAHAHAH :))








P/s : Nak buat loghat utara punya plak.. haha :))





DAA~



click sampai lebamm :))

You Might Also Like

4 comments

  1. @Cik Limah : hahhaa... kan.. tau tape..

    ReplyDelete
  2. @yan_n.i.m : hahaha.. tula pasal.. tah sape tahh yg buat nih :p

    ReplyDelete

thanks for dropping your comment.. =D

Advertisement